שתף קטע נבחר

תיעוד: אישה הותקפה על-ידי אזרח זר בחולון

אישה, שהמתינה לאוטובוס בתום משמרת לילה, הותקפה בחולון על ידי אזרח אריתריאה. "הוא התעצבן עליה ונתן לה חבטה אגרסיבית". התוקף נעצר

 

 

טראומה בדרך הביתה: אישה בת 53 הותקפה הבוקר (יום ג') בברוטאליות על ידי אזרח אריתריאה ברחוב בן גוריון בחולון. האישה פונתה על ידי צוות של מגן דוד אדום במצב קל לבית החולים וולפסון בעיר, והחשוד בתקיפה נעצר. בסרטון שצולם שניות אחרי התקיפה תועדה המותקפת מדממת מפניה.

 

המותקפת, שסיימה משמרת לילה בעבודתה, המתינה לאוטובוס בשעה 7:30. לפתע התקרב לעברה העובד הזר והחל לצעוק. האישה ניסתה להתרחק ממנו, אולם הוא המשיך לעקוב אחריה, היכה אותה בראשה והטיח אותה על משאית. עוברי אורח הזעיקו את מגן דוד אדום, ושוטרי מרחב איילון עצרו את החשוד.

 

בנה של המותקפת סיפר כי "הבחור הזה נעמד בתחנה מול אימא שלי ומול שתי נשים נוספות. הוא התחיל לצעוק 'ג'יזס כרייסט' וכאלה. אימא שלי ניסתה ללכת משם והשתיים האחרות קפאו במקום. היא התקרבה

לנהג משאית כדי שהוא יעזור, אבל הוא לא הגיב. האריתריאי ראה שאימא מנסה להזעיק עזרה, כנראה התעצבן עליה ונתן לה חבטה אגרסיבית. הוא העיף אותה על המשאית ונתן לה מכה".

 

הבן סיפר עוד כי "היא הייתה מלאה בדם, נפתח לה הראש והיה לה חתך בפה שדרש טיפול של שלושה תפרים. הוא תקף אותה על לא עוול בכפה". המותקפת עצמה אמרה לבני משפחתה: "זו טראומה, אני לא מרגישה טוב". במשטרה ציינו כי בין השניים אין שום היכרות מוקדמת וכי נסיבות האירוע נבדקות.

 

חובש רפואת חירום במד"א אסף פלפלה שהגיע לזירה סיפר: "סמוך לתחנת האוטובוס עמדה אישה עם פצע מדמם בפלג גופה העליון. אזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שהיא הותקפה על ידי גבר שברח מהמקום. הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה במצב קל לבית החולים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים