שתף קטע נבחר

אבטחת שיא סביב הנבחרת בבלגיה: "זה נראה מפחיד"

מסוק חג מעל המלון של הכחולים-לבנים בבריסל, השחקנים הונחו שלא לטייל בעיר. תומר חמד לקראת בלגיה (21:45): "אם לא הייתי מאמין שאפשר לעלות, לא הייתי בא"

גל הפיגועים שתוקף את ישראל בימים האחרונים מקרין גם על נבחרת הכדורגל הלאומית השוהה בבריסל לרגל המשחק מול בלגיה, הערב (21:45) במסגרת מחזור הנעילה של מוקדמות יורו 2016.

 

כחלק מסידורי האבטחה הקפדניים סביב הנבחרת, הבוקר הוזנק מסוק על מנת לחוג מעל בית המלון בו משתכנים הכחולים-לבנים ובהמשך ללוותם לאיזור האצטדיון. כמו כן, כמות המאבטחים במקום תוגברה והשחקנים הונחו שלא לטייל בעיר.

 

מסוק מעל בית המלון של הנבחרת בבריסל (צילום: נדב צנציפר) (צילום: נדב צנציפר)
מסוק מעל בית המלון של הנבחרת בבריסל(צילום: נדב צנציפר)

 

שחקן בנבחרת אמר ל-ynet ספורט: "האבטחה תוגברה בצורה היסטרית וזה נראה מפחיד. הבנו שזה קשור למה שקורה בארץ. כנראה חוששים שהמוסלמים בעיר יתרגמו את מה שקורה בישראל גם לבריסל".

 

חמד: "אם לא הייתי מאמין שאפשר לעלות, לא הייתי בא"

אחד השחקנים היחידים שהופיעו למשחק בשבת האחרונה נגד קפריסין היה תומר חמד. החלוץ של ברייטון הצליח להכניס אנרגיות במשחק הנבחרת, עזר לה להשוות זמנית, עד למבוכה בשער ההפסד. חמד, יחזור הערב להרכב הנבחרת על חשבונו של מואנס דאבור במשחק מול בלגיה, מתעקש לא לסכם את הקמפיין ועדיין מאמין שיהיה אפשר לעשות משהו נגד היריבה החזקה.

 

"אני לא חושב שצריכים לחשוב באחוזים, צריכים להבין שבמשחק נתון הכל יכול לקרות", התייחס חמד לתמונת הסיכויים. "אנחנו מודעים לקושי של המשחק הזה, אבל גם יודעים שאנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר. אם זה יספיק לנו לניצחון, נשמח. אם לא, לפחות נדע שעשינו את המקסימום".

 

"אם לא הייתי מאמין, לא הייתי בא". תומר חמד (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
"אם לא הייתי מאמין, לא הייתי בא". תומר חמד(צילום: עוז מועלם)

 

"האווירה בנבחרת הייתה לא קלה, כמובן שרצינו להיות עם עוד שלוש נקודות, אבל בסופו של דבר השעות עברו. עם כל האכזבה אנחנו לפני משחק חשוב מאוד, וכל עוד יש לנו סיכוי אנחנו לא צריכים להרים ידיים ולוותר. עשינו את הסוויץ' עם כל הקושי והיום אנחנו חושבים רק על בלגיה. נתכונן טוב כדי לבוא מוכנים ב-100 אחוז".

 

"אנחנו רואים שנבחרות שלא היו בטורנירים קודמים מגיעות וזה עושה צביטה כלשהי, אבל אני עדיין לא יכול לסכם את הקמפיין הזה כי יש עוד משחק. אני מאמין שאפשר להגיע לפלייאוף, אם לא הייתי מאמין לא הייתי בא. אנחנו מודעים לקושי של המשחק ונעשה את המקסימום".

 

כשנשאל על הביקורת שסופג המאמן אלי גוטמן אמר החלוץ: "אחרי כל משחק, גם טוב וגם רע, יש הרבה רעש מהתקשורת. אנחנו בתור שחקנים ואלי בתור מאמן צריכים לדעת איך לקבל את זה. אחרי המשחק כולם היו מאוכזבים וזה הביא להרבה ביקורות, אבל כולנו עם הפנים לבלגיה ואחרי זה נוכל לסכם".

 

גל הטרור בארץ עשוי להוציא אתכם מהאדישות שתקפה אתכם נגד קפריסין?

"כל אחד בנבחרת, לפני שהוא שחקן כדורגל, הוא בן אדם. לאף אחד מאיתנו לא קל עם המצב בארץ, אבל יש לנו משחק חשוב שבו נתנתק מהמצב לכמה שעות וניתן את הכל. אנחנו רוצים לשמח את המדינה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
תומר חמד
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים