שתף קטע נבחר

שר הפנים: אבטל את דמי הכניסה לחופים

סילבן שלום הודיע הבוקר על כוונתו לאסור גביית דמי כניסה לחופי הרחצה החל מעונת הרחצה בשנה הבאה. כמו כן הודיע על כוונתו להוזיל את המחירים של מוצרי מזון ושירותים בסיסיים, כך שהוא לא יעלה על 5 שקלים למוצר או שירות הנהוגים בחופים

שר הפנים סילבן שלום הודיע הבוקר (ד') לוועדת הכספים על כוונתו לאסור גביית דמי כניסה לחופי הרחצה החל מעונת הרחצה בשנה הבאה. כמו כן הודיע על כוונתו להוזיל את המחירים של מוצרי מזון ושירותים בסיסיים, כך שהוא לא יעלה על 5 שקלים למוצר או שירות הנהוגים בחופים כגון ארטיקים, מים מינרליים, כיסאות נוח ושמשיות.

 

כתבות נוספות בערוץ הכלכלה

 

שלום ציין שכיום ניתנים המוצרים והשירותים במכרזים לזכיינים שמציעים את המחירים הגבוהים ביותר. הגבלת המחירים מתוכננת בשיתוף משרד הכלכלה, בניגוד למצב הנוכחי שבו הרשויות המפעילות את החופים מעניקה את הזיכיון למכירת המוצרים והשירותים במכרזים לזכיינים שיציעו להן את התמלוגים הגבוהים ביותר.

 

השר גם הודיע כי במסגרת תוכניתו להסדרה והנגשת חופי הרחצה יקצה משרדו 500 אלף שקל לרכישת כסאות לאנשים עם מוגבלויות ב-25 רשויות מקומיות עם חופי רחצה מוכרזים. החובה תוטל עליהן בהתאם לתקנות שמסדירות את זכויות אנשים עם מוגבלות. השר הודיע זאת במסגרת הדיון על תקציב משרדו לשנים 2016/17.

 

עוד בערוץ הכלכלה: כיצד משפיע המצב הביטחוני על העסקים בירושלים? צפו: 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים