שתף קטע נבחר

גורם בסכנין: "מוגרבי דחף את אבו יונס"

תקרית חמורה בין שחקנה של סכנין ליו"ר ב-0:4 על הפועל ת"א. מוגרבי צפוי להיחתך מהקבוצה. באדיר לאחר התבוסה: "למדתי הרבה מהמשחק הזה"

תקרית חמורה התרחשה הערב (ש') במהלך ה-0:4 של בני סכנין על הפועל ת"א. פיראס מוגרבי שהוחלף בתחילת המחצית השנייה יצא בזעם מהאצטדיון ועל פי עדים בקבוצה הוא אף דחף את היו"ר אבו יונס.

 

גורם במועדון סיפר: "הוא ממש תקף אותו בידיים". בעקבות האירוע, מוגרבי צפוי לסיים את דרכו במועדון. הכל החל כשבהפסקת המשחק מאמן הקבוצה, אלי כהן העיר למוגרבי על יכולתו. החלוץ לא נשאר חייב וענה למאמן שהוא נגע בכדור יותר מיתר השחקנים. אבו יונס ששהה בחדר הלבשה דרש מכהן שלא לעלות את השחקן למחצית השנייה ואף אמר שהוא "פטפטן".

 

באדיר: "לא רוצה להתעסק בהרחקה שלי"

עבור הפועל ת"א הייתה זו התבוסה הביתית הגבוהה ביותר שלה בליגה מזה 22 שנים. הקבוצה של וואליד באדיר שהורחק מהמשחק בעקבות טענות שהטיח בארז פפיר חטפה 4:0 מרגליה של בני סכנין.

 

"אני לא רוצה להתעסק בהרחקה שלי. זה קורה, אני בנאדם", אמר באדיר בסיום המשחק והתייחס לתבוסה הקשה של קבוצתו: "אתה מתכנן משהו כל השבוע ואז מורחק לך שחקן בפתיחה והמשחק משתבש. אחרי השער השני לא היינו במשחק. אנחנו מסתכלים כבר על שבוע הבא. למדתי הרבה דברים מהמשחק הזה. השחקנים שלי השקיעו וכל הכבוד להם".

 

 

האם צריך לתת צ'אנס לוואליד באדיר? לאן הולכת העונה של הפועל ת"א? כתבו לנו ואנו נפרסם את זה ב-KICK - אתר האוהדים של ישראל

 

 


פורסם לראשונה 17/10/2015 20:12

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
פיראס מוגרבי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים