שתף קטע נבחר

המטוס הושבת. הסיבה: צילום "סלפי"

מטוס חברת "אמריקן איירליינס" הושבת והוכנס לסדרת בדיקות תקינוּת לאחר שעובד בשדה התעופה בבוסטון הצטלם באזור שאסור לעשות זאת על הכנף

לפעמים לא כל מקום הוא טוב לצילום "סלפי". מטוס של חברת התעופה "אמריקן איירליינס" הושבת זמנית והוכנס לסדרת בדיקות בשדה התעופה לוגן שבבוסטון, מסצ'וסטס. הסיבה: עובד תחזוקה של שדה התעופה נתפס כאשר הוא עומד על כנף המטוס ומצלם את עצמו.

 (צילום: American Airlines) (צילום: American Airlines)

המקרה אירע אמש (ה'), במהלך עבודות תחזוקה שוטפות של המטוס על הקרקע. עובד חברת השירות "Swissport" שרשאי להיכנס למטוס כחלק מעבודתו, נתפס צועד על כנף המטוס מדגם בואינג 737, באזורים בהם - כבכל מטוס - חל איסור מוחלט לדרוך על הכנף.

 

אדם שזהותו לא נמסרה אך ככל הנראה קשור לחברת "אמריקן איירליינס" העביר להנהלת שדה התעופה דיווח בהול על המקרה,

ובעקבותיו הושבת המטוס מיד ונלקח לסדרת בדיקות על מנת לוודא שלא נגרם כל נזק לכנף. ככל הנראה המטוס יוכל לשוב לפעילות מלאה כבר מחר (שבת).

 

על פי הדיווחים בתקשורת האמריקאית, בשל המקרה שאירע על הקרקע לא נגרמו כל עיכובים בשדה התעופה לוגן, ומטוס אחר הוכנס לפעילות במקומו. עוד דווח כי למרות התקרית וזיהויו של העובד, הוא לא נעצר ולא יינקטו נגדו צעדים רשמיים על ידי המשטרה. חברת "Swissport" לא הגיבה לאירוע, אך עשויה לנקוט בעצמה צעדים נגד העובד המצטלם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: American Airlines
אמריקן איירליינס
צילום: American Airlines
מומלצים