שתף קטע נבחר

לא רק חשמל: גם קווי הטלפון מנותקים

מזג האוויר והטענות לשביתה איטלקית מצד עובדי חברת החשמל השביתו גם את רשתות הטלפון הקווי. אילנה בתם של פנסיונרים: "לא היה להם חשמל 27 שעות, והם לא היו יכולים לדבר איתי". בזק: "אנו מצוידים בציוד להזנת חשמל במקרה של הפסקת חשמל, אך במקרים של הפסקת ארוכה במיוחד, חלק מהלקוחות לא מקבלים שירות"

מעבר לבעיות החשמל הרבות שנמשכות מעל יממה בכ-50 אלף בתים ברחבי הארץ ובעיות בחברות התקשורת הסלולריות, גם הטלפון הקווי מנותק. התלונות מגיעות בעיקר מאזור קו החוף, שספג את רוב הנזקים ביממה האחרונה. בעקבות פניות מרובות ל-ynet בדקנו מתי התקלות צפויות להסתיים. 

 

לכתבות נוספות בערוץ הצרכנות :

כך תוכלו לחסוך בחשמל במזג האוויר הסוער

 

 (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
 

 

לאריה וחפצי, זוג פנסיונרים מכפר סבא, החשמל היה מנותק מעל 27 שעות ואם לא די בכך אז גם הטלפון הביתי לא עבד. בתם אילנה שדאגה לאחר שלא ענו מספר שעות נסעה אליהם לוודא שהכל בסדר במזג האוויר הסוער שהיה אמש (א') וסיפרה: "ניסיתי לתפוס אותם במהלך כמה שעות וכשלא ענו נסעתי ישירות לביתם. כשהגעתי גיליתי לא רק כי הם נאלצים לשבת בחושך אלא גם אין להם יכולת להתקשר מהטלפון בבית. רק היום בשעה 13:00 החשמל והטלפון חזרו לפעול, אני מקווה שלא ניתקל בדברים כאלו שוב במהלך החורף".

 

גם אלי בעל עסק של המבורגרים בקדימה מספר: "מאתמול אנחנו ללא חשמל וגם מנותקים מקו הטלפון של בזק ולצערנו נאלצנו לסגור את המסעדה, חיכינו עד שש בערב לראות אם החשמל חוזר אך הוא לא חזר ורק סביב חצות חזר החיבור לחשמל. יום שלם של עסקים והכנסות הלך לטמיון. בנוסף ברגע שגם שאין תקשורת קווית לא יכולנו לקבל הזמנות של משלוחים וגם אין אפשרות לקחת תשלום באשראי ורק במזומן ואנשים הלכו".

 

מחברת בזק נמסר כי "רשתות תקשורת חדשניות, כמו זו של בזק, מבוססות על סיבים אופטיים וציוד אלקטרוני מתקדם, ולכן זקוקות באופן טבעי להזנת חשמל. בזק ציידה את הרשת שהקימה בציוד המאפשר הזנת חשמל גם בעת הפסקת חשמל. במקרים חריגים, של הפסקת חשמל ארוכה במיוחד, ולאחר מספר שעות בהן אין אספקת חשמל, חלק מן הלקוחות לא יוכלו לקבל שירותי תקשורת עד לחזרת הזנת החשמל מטעם חברת החשמל".

 

מחברת הוט נמסר כי "הפסקות החשמל שנגרמו בעקבות תנאי מזג האויר שפקדו את איזורנו, משפיעות על אספקת שירותי החברה באיזורי הרשת שנפגעו מהפסקת החשמל. אנו נמצאים בקשר שוטף עם חברת חשמל, ושמחים לבשר כי עם התקדמות הטיפול מצידה של חברת חשמל חוזר השירות ללקוחותינו בהדרגה". 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים