שתף קטע נבחר

ב"ש: עימות חריף בין בנו של אסי רחמים לשמעון ביטון

רז רחמים, קפטן קבוצת הנוער, ומאמנו כמעט החליפו מהלומות אחרי שהשוער הוחלף במשחק מול בית"ר ירושלים. מקורב לשחקן טוען: "אם מישהו ניסה לתקוף זה המאמן את רז". אסי רחמים, שמשמש כמנכ"ל המועדון: "הוא ייענש, אסור היה לו להתנהג כך". אלונה ברקת וברק בכר היו עדים לתקרית החמורה.

בלאגן במחלקת הנוער של הפועל באר שבע. קפטן קבוצת הנוער, רז רחמים, והמאמן שמעון ביטון היו מעורבים היום (ש') בעימות חריף לאחר שהשוער הוחלף במהלך המשחק הביתי נגד בית"ר ירושלים.

 

בסביבות הדקה ה-60, כשב"ש הייתה בפיגור 1:0, החליט המאמן ביטון להכניס לכר הדשא את החלוץ עמראן אלקרינאוי. בשל העובדה שמדובר בשחקן חריג גיל, ביטון היה חייב להוציא שחקן חריג גיל אחר.

 

שמעון ביטון עם רז רחמים. תקרית חמורה במהלך משחק (צילום: שי מוגילבסקי)
שמעון ביטון עם רז רחמים. תקרית חמורה במהלך משחק(צילום: שי מוגילבסקי)

 

המאמן החליט להוציא את השוער המצטיין, רז רחמים,שהיה שוערה של נבחרת הנוער. רחמים ג'וניור, בנו של מנכ"ל המועדון, אסי רחמים, לא אהב את המהלך ועם ירידתו לספסל נוצר עימות מילולי בינו לבין המאמן.

לאחר מכן נראה שהשניים על סף עימות פיזי, אך מי שמנע מבעדם הוא מאמן הכושר, מיכאל בראש, שהוא גם ממאמני הכושר של הקבוצה הבוגרת.

 

בהמשך השוער, שהוא גם קפטן הנוער, ירד לחדר ההלבשה ונשמעו ממנו צעקות רמות. אגב, החילוף הוכיח את עצמו שכן אלקרינאוי כבש את השער המשווה. מקורב לשחקן טען בסיום: "אם כבר מישהו ניסה לתקוף זה המאמן את רז".

 

"מדובר בהפרת משמעת ונטפל בה כמו שאנחנו מטפלים במקרים אחרים בתוך המועדון", אמר המנכ"ל אסי רחמים שכאמור הוא גם אביו של רז, "השחקן ייענש, אסור היה לו להתנהג כך. חשוב לציין שבכל מקרה זה לא היה מגיע לעימות פיזי".

 

יש לציין כי הבן של שמעון ביטון, עמית, הוא גם שחקן בקבוצה ונחשב חריג גיל. הוא פתח בהרכב ולא הוחלף. לתקרית החמורה היו עדים בעלת הבית של המועדון, אלונה ברקת וכן מאמן הקבוצה הבוגרת, ברק בכר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ישראל יוסף
שמעון ביטון
צילום: ישראל יוסף
מומלצים