שתף קטע נבחר

דראפיץ' לשחקנים: "אם לא תבואו אגרסיביים - תקבלו בראש"

שבוע אחרי ה-2:4 המרשים על מכבי ת"א, מאמן בית"ר ירושלים דירבן את שחקניו לקראת המפגש מול רעננה (20:30) במושבה. קפילוטו: "אם לא נייצר המשכיות - ישכחו מה שעשינו". כחילה מחוץ לסגל, קלטינס יפתח שוב בהרכב

"אחרי הניצחון על מכבי ת"א, אנחנו רוצים לייצר המשכיות מול הפועל רעננה. אם לא נייצר המשכיות - ישכחו מה שעשינו". כך אמר בלם בית"ר ירושלים, ניסו קפילוטו, לקראת המשחק ה"ביתי" הערב (ב', 20:30) באצטדיון המושבה מול הפועל רעננה. המפגש הועתק לפ"ת עקב שזרוע הדשא באצטדיון טדי ובבית"ר מצפים לדחיפה של 8,000 אוהדים שיגיעו למרכז.

 

קפילוטו הוסיף: "רעננה קבוצה חזקה שמקשה על כל אחת ששיחקה נגדה ואם לא נבוא בשיא המוכנות והרצינות למשחק - אז לא נצא עם 3 הנקודות. אני חושב שאחרי המשחק עם מכבי ת"א, כולם הבינו שבלי עבודה קשה ורצון - לא נוכל לדבר חזק העונה. זה מה שאנחנו צריכים להביא לכל משחק, ולא משנה אם זאת מכבי ת"א, הפועל באר-שבע או רעננה".

 

המאמן סלובודן דראפיץ' הזהיר את השחקנים מרעננה: "אם לא תבואו עם נחישות ואגרסיביות - תקבלו מהם בראש". הבלם טל כחילה יישאר הערב שוב מחוץ לסגל. בבית"ר טוענים שההחלטה מקצועית, אבל מאחורי הקלעים מתנהל ויכוח בין הבלם להנהלה על הארכת חוזהו. גם הקשר פאבלו דה לוקאס, הסובל מפציעה, לא ישחק הערב. דוד קלטינס הצעיר ימשיך לקבל קרדיט בהרכב וניקיטה רוקאביציה, כובש השלושער מול מכבי ת"א, יפתח שוב בחוד. דובב גבאי יישאר שבוע שני ברציפות מחוץ ל-11.

 

הרכב משוער: בוריס קליימן; אלעד גבאי, ניסו קפילוטו, חסוס רואדה, דושאן מאטוביץ'; קלאודימיר פאריירה, דוד קלטינס, דן איינבינדר, לידור כהן, עומר אצילי; ניקיטה רוקאביציה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
סלובודן דראפיץ'
צילום: אורן אהרוני
מומלצים