שתף קטע נבחר

קליבלנד ניצחה, לברון הגיע ל-25 אלף נקודות בקריירה

הקבוצה של דייויד בלאט התגברה על פיגור של 15 נקודות וגברה 100:107 בחוץ על פילדלפיה - ניצחונה השלישי ברציפות. קינג ג'יימס (22 נק', 11 אס' ו-9 ריב') הוסיף עוד ציון דרך מרשים לרזומה וזכה לתשואות מאוהדי הסיקסרס, מו וויליאמס סייע לו עם 21

כמי שהיה הכוכב הבלתי מעורער של ה-NBA פחות או יותר מתחילת דרכו בליגה, אי שם בגיל 18, שיאים וציוני דרך מרשימים הפכו עם השנים לדבר שבשגרה עבור לברון ג'יימס. לפנות בוקר (בין שני לשלישי) קינג ג'יימס צבר לעצמו עוד הישג יוצא דופן לרזומה, כשבגיל 30 ו-307 ימים הפך לכדורסלן הצעיר ביותר שמגיע ל-25 אלף נקודות בקריירה. על הדרך, הוא גם הוביל את קליבלנד לניצחון חוץ קשה בפילדלפיה - 100:107.

 

 

ולברון היה רחוק ריבאונד בודד מלסיים עם טריפל-דאבל. 22 נקודות היו לו, בתוספת 11 אסיסטים ו-9 כדורים חוזרים, וכבונוס הוא זכה לתשואות רמות מאוהדי הסיקסרס, רגע אחרי שקפץ להאלי-הופ, 8:07 דקות לסיום, ורשם את ההישג המיוחד.

 

מה השיא הבא? לברון מתפוצץ מול הסיקסרס (צילום: AP) (צילום: AP)
מה השיא הבא? לברון מתפוצץ מול הסיקסרס(צילום: AP)

 

ומקבל מחיאות כפיים מאוהדי פילי (צילום: AP) (צילום: AP)
ומקבל מחיאות כפיים מאוהדי פילי(צילום: AP)

 

אגב, ג'יימס הוא השחקן ה-20 בכל הזמנים, והשישי שעדיין פעיל, שחוצה את רף 25 אלף הנקודות. כדי להגיע לכמות המרשימה הוא נזקק ל-915 משחקים, כשרק שלושה שחקנים לאורך ההיסטוריה עשו זאת בפחות זמן - ווילט צ'מברליין (691 משחקים), מייקל ג'ורדן (782) וקארים עבדול ג'באר (889).

 

והיה גם משחק, שהתברר במהרה לקשה משחשבו בקליבלנד. הסיקרס, שפתחו את העונה עם שני הפסדים, נעלו את הרבע הראשון בריצה של 3:21 וכבר הוליכו ביתרון שיא של 15 נקודות.

רבע שלישי מצוין, בו הקבוצה של דייויד בלאט קלעה 13 סלי שדה וניצחה 18:33, נתן את האות למהפך, בדרך לניצחון שלישי ברציפות.

 

חוץ מלברון, קליבלנד נהנתה מחלוקת נקודות יפה בקרב שחקני הרוטציה. מו וויליאמס, הרכש החדש-ישן, בלט עם 21 נקודות באחוזים מצויינים מהשדה (8 מ-10), קווין לאב הוסיף 15 ו-8 ריבאונדים, כשגם מת'יו דלבדובה (12 נקודות ו-9 אסיסטים) וג'יימס ג'ונס (12) מסייעים עם תרומה נאה מהספסל.

 

פילדלפיה, שירדה למאזן 3:0, קיבלה 24 נקודות מהרוקי המצוין, ג'אליל אוקאפור, כמו גם 15 נקודות מניק סטאוסקאס, מי שהיה חברו של עומרי כספי לקבוצה בעונה שעברה בסקרמנטו. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
לברון ג'יימס ודייויד בלאט, הלילה
צילום: AP
מומלצים