שתף קטע נבחר

חודשיים לזינוק: בלגן סביב מרתון טבריה

חברת ההפקה של האירוע פרשה ורק לאחרונה נפתרה בעיה שגרמה לבלבול גדול בכל הקשור להרשמה. אחד הרצים: "כרגע זה נראה כאוס מוחלט". עיריית טבריה: "המרתון ייערך השנה במתכונת קצת אחרת"

קצת יותר מחודשיים לפני מרתון טבריה ה-39 (8.1.2016), המהווה גם את אליפות ישראל במרתון, והבלגן סביב האירוע גדול. אחרי בעיה שנוצרה סביב ההרשמה לריצה, כעת המארגנים נאלצים להתמודד עם צרה חדשה כשחברת ההפקה של האירוע, החליטה למשוך את רגליה ממנו.

 

עיריית טבריה החליטה לנתק השנה את האירוע מאיגוד האתלטיקה. בסופו של דבר ולאחר משא ומתן ארוך הוחלט כי האיגוד יהיה אמון אך ורק על הצד המקצועי של האירוע.

 

מרתון טבריה. שלל בעיות (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
מרתון טבריה. שלל בעיות(צילום: גיל נחושתן)

 

בצד הארגוני ישנן בעיות רבות. חברת "טרגט מרקט" המפיקה את מרתון ירושלים ותוכננה להפיק גם את מרתון טבריה, הודיעה כי לא תעשה זאת בסופו של דבר. בשלב זה לא נמצאה חברת הפקה חלופית.

 

הניתוק מהאיגוד יצר בלגן גם בהרשמה לריצה. מתמודדים רבים שהיו רגילים להירשם דרך אתר איגוד האתלטיקה לא הבינו היכן עליהם לבצע את ההרשמה כעת. בסופו של דבר הוחלט כי ההרשמות שבוצעו משני האתרים (אתר האיגוד והאתר העצמאי החדש של המרתון) יאוחדו לרשימה משותפת.

 

"לצערי זה נראה כאילו אין מרתון השנה", סיפר אחד

 הרצים, "ככה לא צריכה להתנהל תחרות ברמה של אליפות ישראל. אני מקווה שהמצב ישתפר אבל כרגע זה נראה כאוס מוחלט. המלחמה בין העירייה לאיגוד באה על חשבון הרצים".

 

עיריית טבריה: "הייתה בהתחלה קצת אי ודאות"

דובר עיריית טבריה, אילן אוחנה, מסר בתגובה: "מרתון טבריה נחשב לאחד המהירים והאטרקטיביים בעולם עם תנאים נהדרים ופרסים יפים. הייתה בהתחלה קצת אי ודאות ועלו הרבה שאלות לגבי באיזה אתר נרשמים ואיפה מוציאים חשבונית. יישרנו קו עם האיגוד, המרתון השנה יערך קצת במתכונת אחרת. הרשימות אוחדו וזה כבר מאחורינו, יש כבר מעל ל-2,000 נרשמים".

 

על פרישתה של חברת "טרגט מרקט" אמר הדובר: "יש חילוקי דעות איתם כרגע והנושא נבחן בימים אלה. המגעים נמשכים".

 

מאיגוד האתלטיקה נמסר בתגובה: "אחרי משא ומתן ארוך עיריית טבריה והעומד בראשה התעקשו לקחת את כל העשייה הניהולית והארגונית על עצמם וביקשו שהאיגוד יהיה אחראי על הצד המקצועי בהיותו של המרתון אליפות ישראל. האיגוד נענה לבקשה. האיגוד מבטיח שכל מה שקשור בפן המקצועי ינוהל על הצד הטוב ביותר".

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
מרתון טבריה
צילום: גיל נחושתן
מומלצים