שתף קטע נבחר

האפליקציה שתאתר את רופא השיניים הקרוב

באמצעות האפליקציה החינמית תוכלו למצוא את רופא השיניים הקרוב אליכם, עם מפת הגעה עדכנית, כמו גם פורום מקצועי לשאלות שמבטיח תשובה תוך 24 שעות

למצוא רופא שיניים, זו אחת המשימות שאנחנו נהנים לדחות. גם אם אנחנו סובלים מכאבי שיניים שגורמים לנו לסבל רב. החיפוש אחר הרופא הוא אחת הסיבות שאנחנו מתרצים לעצמנו שמנעו את ההליכה לרופא.                            

 

אפליקציה חדשה שהשיקה ההסתדרות לרפואת שיניים בישראל, שמוצאת את רופאי השיניים הקרובים אליך, תגרום לכל התירוצים וההתחמקויות הללו להיות מיותרים לחלוטין.

 

 ( )

 

לאפליקציה החינמית הצטרפו כבר כ-900 רופאי שיניים פרטיים, מבין 5000 רופאי השיניים חברי ההסתדרות לרפואת שיניים בישראל. בנוסף לפונקציית חיפוש רופאי השיניים על פי מיקום, קיים באפליקציה גם פורום מקצועי של רופאי שיניים בהנהלת ד"ר גיא וולפין.

 

"ניתן להשאיר בפורום שאלות בכל נושא הקשור לתחום רפואת השיניים ומובטח מענה תוך 24 שעות על ידי רופא מקצועי חבר ההסתדרות", הוא אומר.

 

 ( ) ( )

  

האפליקציה שמתעתדת להגיע לכל רופאי השיניים שמעוניינים להיות נגישים למטופלים, מאפשרת גם מעבר לאתר של הסתדרות רופאי השיניים, מספקת מידע עדכני וחדשני בכל הקשור לחידושים בתחום רפואת השיניים ומאתר את המרפאות והרופאים הזמינים לעזרה ראשונה, מחוץ לשעות העבודה הרגילות.

 

 ( ) ( )

 

ד"ר ליאור קצפ, אחראי על פיתוח טכנולוגיות בהסתדרות לרפואת שיניים, אומר: "זו אפליקציה חדשנית, אשר מטרתה לאפשר לציבור נגישות מידית לרופא שיניים מוסמך, בשעת צורך ולאפשר לו לקבל מענה מקצועי ומהיר בכל שאלה הקשורה לתחום רפואת השיניים.

  

האפליקציה פותחה על ידי חברת Iapps והיא זמינה כרגע במכשירי אייפון ואייפד.





לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
 צילום: shutterstock
מחפשים איפה נמצא רופא השיניים הקרוב
צילום: shutterstock
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים