שתף קטע נבחר

ניצחון רביעי ברצף לקליבלנד: 86:96 על הניקס

הקבוצה של דייויד בלאט חזרה מפיגור של 15 נקודות ועלתה למאזן 1:4. לברון ג'יימס קלע 23 נקודות, 11 מהן ברבע האחרון. מו וויליאמס הוסיף 22

שלשום הפך לברון ג'יימס לשחקן הצעיר ביותר בהיסטוריה של ה-NBA שמגיע ל-25 אלף נקודות בקריירה. הלילה (בין רביעי לחמישי), במפגש מול ניו יורק ניקס, כוכבה של קליבלנד סבל במשך שלושה רבעים, דייק באחוזים נמוכים מהשדה ואף קרע את מדי הרטרו עמם עלה למשחק כאות תסכול. ברבע האחרון הכל נמחק - קינג-ג'יימס העלה הילוך וסידר לקאבלירס (1:4) 86:96 ביתי, כמו גם את ניצחונם הרביעי ברציפות.

 

 

בדומה ללברון, גם יתר שחקניו של דייויד בלאט לא ממש הופיעו לפתיחת המשחק. הניקס קלעו 13 מ-21 הזריקות הראשונות שלהם בהתמודדות כדי לפתוח פער של 15 נקודות. קליבלנד חזרה בהדרגה לתמונה, בעיקר בזכות הצוות המסייע בראשותו של מו וויליאמס, וברבע השלישי נטלה את ההובלה לראשונה מאז הרבע הפותח לאחר שהטבעה של טריסטן תומפסון קבעה 69:70.

 

המדים הקרועים של לברון (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
המדים הקרועים של לברון(צילום: רויטרס)

 

רכש מצוין. מו וויליאמס (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
רכש מצוין. מו וויליאמס(צילום: רויטרס)

 

ניו יורק, שסבלה מערב פושר של כוכבה כרמלו אנתוני, נשארה בעניינים עד לאמצע הרבע הרביעי, אך במצב של שוויון 75:75 לברון נטל פיקוד, קלע 6 נקודות רצופות (11 בסה"כ ברבע האחרון)

והוביל את הבריחה של הקאבלירס שניצחו 17:26 ב-12 הדקות האחרונות.

 

לברון סיים את המשחק עם 23 נקודות באחוזים רעים (9 מ-23 מהשדה), אך קיבל סיוע בהתקפה מוויליאמס שתרם 22. קווין לאב הוסיף 11 ו-12 ריבאונדים ואילו טריסטן תומפסון (13 ריבאונדים) וטימופיי מוזגוב קלעו 10 נקודות כ"א.

 

אנתוני סיים כקלע הבולט בשורות הניקס (3:2) עם 17 נקודות (6 מ-18 מהשדה) והרוקי קריסטפס פורזינגיס הוסיף 13. בלילה שבין שישי לשבת תארח קליבלנד את פילדלפיה.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
לברון מרחף לטבעת, הלילה
צילום: רויטרס
מומלצים