שתף קטע נבחר

מנהלי שיכון ובינוי משתתפים בסדנת ניהול

רון לאודר מעניק פרס לג'ורג' שולץ, נפתלי בנט מבורך ולמה ראשי מועצות אזורית בדרום הגיעו לארה"ב? רכילות עסקית

 

משה לחמני, יו"ר שיכון ובינוי, אורי בן-פורת, סמנכ"ל הקיימות, ולימור שאקו, סמנכ"ל משאבי אנוש בחברה, נידבו את משרדי החברה, להעברת קורס בנושאי אחריות תאגידית של ארגון "מעלה" ופירמת הייעוץ BDO. בין המרצים: מומו מהדב, מנכ"ל מעלה, רביב צולר, מנכ"ל ביטוח ישיר, גיורא בר דעה משטראוס, מנכ"ל S4G, מיקי אדיב, מנכ"ל S4G, המשמש גם יו"ר מעלה.


אורי בן- פורת, לימור שאקו, משה לחמני, מומו מהדב (צילום: שיכון ובינוי) (צילום: שיכון ובינוי)
אורי בן- פורת, לימור שאקו, משה לחמני, מומו מהדב(צילום: שיכון ובינוי)

 

פרס הרצל לג'ורג' שולץ

רונלד ס. לאודר, נשיא הקונגרס היהודי העולמי, העניק לג'ורג' פ. שולץ את פרס הרצל היוקרתי בערב גאלה חגיגי, שנערך בוולדורף אסטוריה בניו יורק. שולץ, בן 95, שימש מזכיר המדינה האמריקאי השישים במספר. במעמד קבלת הפרס נשא שולץ נאום פרו ישראלי מובהק, ובין היתר הדגיש את חשיבות היחסים בין אמריקה לישראל והמליץ לארה"ב לקחת תפקיד של מנהיגות חזקה, באמצעות יצירת קואליציה נגד דעאש שתכלול את מצרים, ישראל, ערב הסעודית ומדינות הברית האירופאיות. את הפרס לשולץ העניק לו לאודר ביחד עם הנרי קיסינג'ר, לשעבר מזכיר המדינה בעצמו.

 

הנרי קיסינג'ר, רון לאודר, ג'ורג' שולץ  ()
הנרי קיסינג'ר, רון לאודר, ג'ורג' שולץ

  

הקייס מברך

נפתלי בנט, שר החינוך, אביעד פרידמן, איש העסקים ויו"ר החברה למתנ"סים, ורחמים מלול, ראש עיריית רחובות, זכו לברכה מהקייס בורכו טגניה, בעת השקת המיזם "סיפור על הדרך" של החברה למתנ"סים. 100 מספרים יוצאי אתיופיה ביקרו השבוע ב-100 בתים ברחבי הארץ וסיפרו על המסע המפרך שלהם לישראל, ועל המחיר האישי, המשפחתי ואף קורבנות בנפש שגבה מהם מסעם. על היוזמה למיזם המיוחד: עו"ד דוד דרסלי אבטה, שנמנה גם הוא על המספרים.


אביעד פרידמן, רחמים מלול, נפתלי בנט והקייס  (צילום: רפי דלויה) (צילום: רפי דלויה)
אביעד פרידמן, רחמים מלול, נפתלי בנט והקייס (צילום: רפי דלויה)

 

מיליון שקלים לגלריה

קבוצת הבנייה "מזרחי ובניו" תרמה מיליון שקלים ואפשרה את השקתה מחדש של גלריה 'ויטרינה' במכון הטכנולוגי בחולון. התערוכה הראשונה המוצגת בגלריה, שמעתה ייקרא שמה בישראל: 'גלריה ויטרינה ע"ש ג'וליה מזרחי', היא: 'אחרי עשרים שנה – עיצוב זיכרון רבין'. הגיעו לפתיחה החגיגית: נשיא המכון, פרופ' אדוארד יעקובוב, אליהו מזרחי, מייסד החברה, רוני מזרחי, המנכ"ל.

פרופ' יעקובוב, רוני מזרחי, אליהו מזרחי (צילום: עומר ביטס) (צילום: עומר ביטס)
פרופ' יעקובוב, רוני מזרחי, אליהו מזרחי(צילום: עומר ביטס)

 

ראש המועצה בבית חב"ד

דב ליטבינוף, ראש המועצה האזורית תמר – ים המלח, וארז בדש, גזבר המועצה, הגיעו לארה"ב כדי לעשות נפשות לאזור הנגב וים המלח. את הסיור סיימו בביקור במרכז בית חב"ד העולמי, בקווינס ניו יורק. השניים הניחו תפילין בליווי הרב יהודה-לייב גרונר, ולא שכחו להשאיר מזכרת: מפתח אזור ים המלח. הרב שלום-דובער לוין התרגש.


ארז בדש, הרב יהודה לייב גרונר, דב ליטבינוף והרב שלום-דובער לוין (צילום: חיים טויטו) (צילום: חיים טויטו)
ארז בדש, הרב יהודה לייב גרונר, דב ליטבינוף והרב שלום-דובער לוין(צילום: חיים טויטו)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים