שתף קטע נבחר

עכשיו דממה - מיסי אליוט חוזרת לבמה

החדש של ג'סטין ביבר מצוין כמו שחשבתם, אדל מרגשת בסינגל שני אבל דולפת לפני המתוכנן, מיסי אליוט חוזרת ומשתיקה את כל המתחרות והלהקה הכי פח בסביבה חוגגת 20. "הפופוליסט"

הדליפה הגדולה?

החודש עוד לא סגר את הבסטה, וכבר אפשר כבר להכריז: נובמבר הוא אחד החמים ביותר שהיו לנו השנה. מוזיקלית, כן? הטקסט הנ"ל נכתב תוך כדי סופה. אם לגעת בקצה הקרחון של המוזיקה החדשה, נוכל למנות את קולדפליי, שהוציאו סינגל ראשון מאלבום חדש (וביטלו הופעה בפריז בה היו אמורים להשמיע שירים חדשים מתוכו), אדל שממשיכה לשטוף כל המדיה אפשרית לקראת האלבום החדש - שכבר דלף במפתיע שלושה ימים לפני התאריך המתוכנן, חזרה היסטרית של הראפרית מיסי אליוט וגם קצת וואן דיירקשן וג'סטין ביבר - שמוציאים אלבומים חדשים ראש בראש.

הדליפה הגדולה? האלבום החדש של אדל (כנראה) ()
הדליפה הגדולה? האלבום החדש של אדל (כנראה)

אז נתחיל עם המלכה בלי הפסקה אדל. השבוע, שלושה ימים לפני המועד המתוכנן, נחת ככל הנראה אלבומה החדש וההו כה מצופה "25" ברשת חנויות טרגט בארה"ב. משתמשת (או אולי בכלל משתמש) טוויטר, המכנה עצמה פלורנס וולש (A.K.A פלורנס אנד דה שין), העלתה תמונה בה היא אוחזת באלבום החדש וכתבה "כעת רכשתי את האלבום של אדל בחנות טרגט, צייצו אם תרצו שאדליף אותו". והוא דלף, אלא מה? גם חנויות אינטרנט בארה"ב ובריטניה הספיקו לפרסם לינקים לרכישה, שהציעו טעימה בת כמה שניות מכל שיר. תגובתם של נציגי האדל לא אחרה לבוא, והם טענו כי מדובר בזיוף. לרוכשים הישרים, בכל אופן, נזכיר כי האלבום יוצא באופן רשמי רק מחר.  

 

כך או כך, הרי שהזמרת יודעת להזין היטב את ההייפ גם בעצמה. השבוע היא שחררה טיזינג מושלם בדמות שיר חדש ושני אחרי "Hello" (שכבר עבר את ה-400 מיליון צפיות יוטיוב). שמו ביקום - "When We Were Young". בגרסה החיה מחדר החזרות מראה אדל לכל המלחששים שקולה ממש לא נפגע מדלקת הגרון או מההריון.

 

אדל - "When We Were Young"
 

אנחנו בכל אופן משוחדים - מבחינתנו היא יכולה לשיר גם את המרכיבים של עוגת שוקולד וזה יהיה מדהים. הקול העצום עדיין מצליח ללטף ולעטוף, להעביר את התחושה שהיא מסתכלת עליך בגובה העיניים, מחבקת ושרה לך באופן ישיר. תוסיפי לזה את העובדה שלרגל השקת האלבום היא סיפרה לעיתונאים שסרבה למספר רב של מפרסמים (חברות משקאות וכו') כי הכסף פשוט לא מדבר אליה. אולי כי יש לה כבר מלא ממנו? בקיצור - אדל, תתחתני איתנו.  

 

אה, וברור שגם הוצפנו מכל כיוון בקאברים לשיריה של אדל. דמי לובאטו ניסתה אף היא את מזלה.התוצאה, אם תשאלו אותנו, היא אובר דרמטית. אבל היי, המעריצים שלה עפו עליה. אולי תעופו גם אתם.

 

 

נשמע טוב, נשמע ביבר

אז חוץ מאדל, אין ספק ש-2015 ונובמבר בפרט שייכים גם לג'סטין ביבר. אחרי שלל הסינגלים המוצלחים, האלבום החדש כבר בחוץ ומקבל ביקורות נהדרות מכל המבקרים, עם כמה שירים שנמצאים על תקן אלקטרו-צ'יל ואחר שמהלכים במחוזות הפופ הטיפה יותר מתוחכם.

 

אם אתם סקרנים - פשוט תיכנסו לעמוד היוטיוב של הבחור, שם ימתינו לכם השירים כולם שכבר הועלו על ידו.

 

ג'סטין ביבר - "Love Yourself"

 

אחד שאנחנו כן רוצים להתעכב עליו הוא "Love Yourself" שנכתב עם הזמר וכותב השירים אד שירן ומהדהד מקדימות הגיטרה המאפיינת את האחרון. ועדיין, העובדה שג'סטין שר אותו בכזה חן ושובבות די מדליקה אותנו, כשהקליפ המאולתר והלא רשמי הופך אותו למתוק הרבה יותר. אז הנה אמרנו את זה - אנחנו אוהבים את ג'סטין ביבר.

 

ווי מיסט יו, מיסי

נכון שחלקכם מתגעגעים לנייטיז? אז הנה הם חוזרים אלינו ובגדול, או יותר נכון בקטן, מינוס כמה וכמה קילוגרמים - באדיבות לא אחרת מאשר מיסי אליוט. הסינגל החדש שלה ''WTF' שבר קצת אינטרנט כשיצא וגרף 10 מיליון צפיות בתוך 24 שעות (מיילי סיירוס מי?). 

  

מיסי אליוט - "WTF"

 

להזכירכם, אלבומה האחרון של הראפרית שפרצה בשנות התשעים, יצא אי שם ב-2005 והותיר בנו המון געגועים. בקליפ לסינגל החדש, בו מתארח יוצר הלהיטים הכי גדול של התקופה האחרונה פארל וויליאמס, היא לא מתנצלת ולא משנה דבר מהמוזיקה שאנחנו רגילים ואוהבים לקבל ממנה - כולל ג'יבריש לא מובן ואאוטפיט צעקני-מהמם המורכב מחליפה מזכוכית שמשאירה את הלסתות על הרצפה. 

 

אגב, מסתבר שהחליפה הזאת גרמה למיסי לחתכים ולפציעות כשהצטלמה לקליפ. חוץ מניקי מינאז' כמעט ואין ראפריות שבאמת עושות לנו את זה ובזמן שהאחרונה עסוקה בקרב החתולות עם מיילי סיירוס - הגיעה הזמן שמובילת השבט תחזור לעשות כאן סדר ולצועק ''quiet!!!!'' .

 

זבל בן 20

ואם כבר ניינטיז, קבלו עוד פצצה חגיגית ומלוכלכת מן העבר, הלא היא להקת גארבג' שחוגגת 20 שנה לאלבום הבכורה שלה שנשא את שמה ויוצא כעת במהדורה מחודשת, חגיגית ומרובת כריכות צבעוניות. אי אז בשנת 1995 וקצת אחרי התפוצצות הגראנג', להקות רעש מתוק שבראשן זמרות בועטות היו עניין שבשגרה. 

 

 עכשיו בוורוד. גארבג' היום ()
עכשיו בוורוד. גארבג' היום

לצד נו דאוט והקרדיגנז, היתה זאת שירלי מנסון אדומת השיער ועצומת הקול שכבשה את ליבנו, והובילה את להקתה לצמרת המצעדים. אלבומם הבכור מכר למעלה מ-4 מיליון עותקים (סכום מכובד בהחלט באותם ימים), כשהסינגל "Stupid Girl" מתוכו היה מועמד לשני פרסי גראמי.

 

עוד זכורים לנפלאות מאותו אלבום הלהיטים "Only Happy When it Rains" ,"Queer". בהמשך, לאורך שארית שנות התשעים, היה לנו גם את "The World Is Not Enough" שפסקל את ג'יימס בונד, ואת "#1 Crush" שהופיע ב"רומיאו ויוליה". הלהקה אף הגיעה לארץ למספר הופעות ב-1999 ונתנה שואו בפסטיבל הסטודנט בבאר שבע. 

 

גארבג'- "You Look So Fine"

 

אבל שנות ה-2000 לא היו השנים של גארבג' שדעכה לאיטה. השיא השלילי היה ב-2005, כשמנסון נזקקה לניתוח במיתרי הקול במהלך הקלטות האלבום השלישי. לאחר מכן הגיעה התפרקות. בשנים האחרונות הלהקה חזרה לפעילות ויצאה לסיבוב הופעות שחוגג את האלבום הראשון והנהדר. במארז המהודר והחגיגי תוכלו למצוא גם חומרים שלא נשמעו עד כה, כולל קליפ חמוד שהכי מחזיר אותנו לימים הרועשים ההם, כשהיינו הולכים לבית הספר עם תיק מקושט בעקבות של כלב מטיפקס.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים