שתף קטע נבחר

הפועל ב"ש: מנהל הקבוצה יורם זגורי עזב

במועדון טוענים כי הפרידה היא הדדית, אך יש מקורבים הטוענים כי האיש פוטר. המנכ"ל אסי רחמים צפוי לפנות לאחד משחקני העבר. אובידיו הובאן חזר עם חבלה ממשחק נבחרתו

הפועל באר שבע נפרדה השבוע מיורם זגורי, שהיה מנהל הקבוצה בשבע השנים האחרונות. לפני כן הוא ניהל בהתנדבות במשך מספר שנים את קבוצת הנוער של המועדון. למעשה, זגורי הוא נושא המשרה הבכירה הוותיק ביותר במועדון, כשרק לאיש המשק פנחס אוחנה ותק גדול משלו בתפקיד. זגורי, פנסיונר של הצבא, היה ממונה על הקשר שבין השחקנים להנהלה.

 

לטבלת ליגת העל

 

מבחינה רשמית טוענים במועדון שמדובר בפרידה הדדית, אך ישנם גם מקורבים שגורסים כי מנהל הקבוצה פוטר. לפני כשנתיים כבר היו קרובים הצדדים לפרידה לאחר שזגורי נדרש להתחלק ברכב שהמועדון העניק לו יחד עם הדוברת בזמנו ציפורה חלפון.

 

יחפש מנהל קבוצה חדש. אסי רחמים (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
יחפש מנהל קבוצה חדש. אסי רחמים(צילום: אורן אהרוני)
 

 

המנכ"ל אסי רחמים יחפש בתקופה הקרובה מנהל קבוצה חדש, כשלא מן הנמנע שלתפקיד ימונה אחד משחקני העבר של המועדון. שמו של המגן הימני הוותיק, אביתר אילוז, עשוי לעלות בהקשר הזה. אילוז אומנם עדיין שחקן פעיל בקבוצה, אך בשל העבודה שהוא לא ממש משחק ואפילו לא מתלבש במשחקים, עשויה

להוביל לפרישתו ושילוב המהיר בשדרה הניהולית של המועדון.

 

מהפועל ב"ש נמסר: "יורם זגורי איש יקר ואהוב ואנו מודים לו על השנים הרבות בהפועל ב"ש. שני הצדדים החליטו במשותף על סיום הקשר".

 

הקשר הרומני אובידיו הובאן יחזור היום (ה') לישראל. השחקן סובל מחבלה בצלעות, זכר למשחק הידידות בין רומניה לאיטליה השבוע ובמועדון מקווים שלא מדובר בפציעה רצינית.

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שי מוגילבסקי
יורם זגורי
צילום: שי מוגילבסקי
מומלצים