שתף קטע נבחר

יוקאנוביץ': "יש עניין, אבל כרגע אני לא עוזב"

מאמן מכבי תל אביב, שבתקופה האחרונה מחוזר על ידי קבוצות שונות באי הבריטי, טוען שהוא מחויב לאלופה וכרגע נשאר. על מועד ההעברות אמר: "עד ינואר יש זמן, אנחנו תמיד שואפים להשתפר". פרדראג ראיקוביץ' יעבור בדיקות רפואיות שיקבעו את כשירותו

אחרי החזרה מפגרת הנבחרות, ו-48 שעות לפני המפגש מול הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל (שבת, 17:00, סמי עופר), ערכה הבוקר (ה') מכבי תל אביב את מסיבת העיתונאים השבועית בהשתתפות המאמן סלבישה יוקאנוביץ'.

 

לטבלת ליגת העל

 

יוקאנוביץ' התייחס לפתיחת העונה של הצהובים ואמר: "אם אנחנו משווים את העונה הזאת לעונה שעברה, יש לנו את אותו מספר נקודות, רק שהשנה אנחנו גם משחקים בליגת האלופות, אז אפשר לומר שאנחנו במצב טוב. אנחנו צריכים לשפר את המשחק שלנו, להיות יותר טובים ולהמשיך לנצח.

 

בינתיים הוא כאן. יוקאנוביץ' באימון מכבי ת"א (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
בינתיים הוא כאן. יוקאנוביץ' באימון מכבי ת"א(צילום: יובל חן)

 

על יריבתו לצמרת, הפועל באר שבע אמר: "אני לא חושב על ב"ש, שיחקנו רק פעם אחת העונה, כשנצטרך לפגוש אותם שוב, נתייחס אליהם".

 

על האפשרות להתחזק במועד ההעברות הקרוב הוסיף המאמן: "כרגע אנחנו בנובמבר, לפני ינואר אנחנו נשחק הרבה משחקים. ברור שאנחנו תמיד חושבים על לשדרג את עצמנו ולהתחזק. בינואר נבדוק האם אנחנו צריכים לחזק את הסגל בשחקנים נוספים. בינתיים אין מה להתעסק בזה. האינטרס שלי דומה לאינטרס של מכבי ת"א וזה אומר תמיד לשאוף להשתפר".

 

כרגע הוא לא חושב על עזיבה. יוקאנוביץ' (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
כרגע הוא לא חושב על עזיבה. יוקאנוביץ'(צילום: יובל חן)

 

על שלומי אזולאי, שמועמד לעזוב בחלון ההעברות, אמר: "שלומי אזולאי אולי ישחק במשחק הקרוב. שלומי שיפר את עצמו בתקופה האחרונה, הוא עובד קשה, ויש לו סיכוי טוב להיות בסגל

למשחק הקרוב".

 

יוקאנוביץ' התייחס גם למועמדותו לקבוצות שונות באי הבריטי: "בשבועות האחרונים דיברתי עם הסוכן שלי, ברור שיש עניין מאנגליה, אבל כרגע אני כאן ואני לא חושב לעזוב. בינתיים אני חושב רק על מכבי ת"א ומוכן לאתגר הזה. אני מאמן כדורגל מקצוען, אני יודע את התפקיד שלי וכל עוד אני כאן, אני לא חושב על שום דבר אחר".

 

שוער הקבוצה, פרדראג ראיקוביץ', שנפצע במהלך הפגרה, ייבדק במהלך היום כדי לקבוע את כשירותו לקראת חיפה. מאמנו אמר עליו: "אני לא יכול לדבר על שחקנים פצועים, אם הוא יוכל לשחק, הוא ישחק".

 


 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יובל חן
סלבישה יוקאנוביץ'
צילום: יובל חן
מומלצים