שתף קטע נבחר

סולן איגלס אוף דת' מטאל: "הם טבחו בכולם חוץ ממי שהסתתר מתחת למעיל שלי"

"אנשים התחבאו בחדר ההלבשה שלנו ונטבחו אחד אחד", מספר מנהיג ההרכב איגלס אוף דת' מטאל בראיון ראשון למצלמות מאז יום שישי ה- 13 בו ארע הטבח בבטאקלן בפריז. צפו

לראשונה מאז הטבח בבטאקלן מתייצבים חברי להקת איגלס אוף דת' מטאל מול המצלמות וחושפים מה עבר עליהם באותו ליל שישי ארור. בקטע קצר מהראיון שהעניקו ל-VICE מספר מנהיג ההרכב, ג'סי היוז: "אנשים התחבאו בחדר ההלבשה שלנו אבל הרוצחים השיגו אותם וטבחו בהם אחד אחד. למעט נער שהסתתר מתחת למעיל העור שלי". "אנשים עשו את עצמם מתים והם היו כל כך מפוחדים", הוסיף היוז בקול רועד.

 

בפיגוע הרצחני בפריז נהרגו 130 אנשים, ביניהם גם חבר צוות הלהקה ניק אלכסנדר. "הסיבה שכל כך הרבה אנשים נהרגו", סיפר היוז בראיון (שישודר במלואו בהמשך השבוע באתר VICE), "היא בגלל העובדה שהם לא רצו לעזוב את חבריהם", והוסיף: "רבים כל כך הגנו על חבריהם בגופם".

 

זו הפעם הראשונה שחברי ההרכב מתראיינים מאז הטבח שארע במהלך ההופעה שלהם. בשבוע שעבר, לאחר כמה ימי שתיקה, פרסמו בעמוד הפייסבוק שלהם את תגובתם לארוע המזעזע. "אנחנו עדיין מנסים להבין מה שקרה בצרפת", נכתב בהודעה. "מחשבותינו ולבנו הן בראש ובראשונה, עם כל החברים והמעריצים שחייהם נלקחו בפריז, משפחותיהם ואהוביהם".

 

"על אף שאנו חולקים אבל עם הקורבנות, המעריצים, המשפחות, תושבי פריז וכל מי שהושפע על ידי מעשי טרור, אנחנו גאים לעמוד ביחד עם משפחתנו החדשה, אשר מאחדת אותנו למען מטרה משותפת של אהבה וחמלה. תחי המוזיקה, יחי החופש, תחי צרפת", כתבו עוד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ירון ברנר
איגלס אוף דת' מטאל
צילום: ירון ברנר
לאתר ההטבות
מומלצים