שתף קטע נבחר

כשביונסה וברק אובמה שרו קולדפליי

כבוד הנשיא ברק אובמה וביונסה מתארחים אצל קולדפליי, אן סינק מרימים לאדל שיוצאת מצדה לסיבוב הופעות, מיילי סיירוס ממשיכה לשגע אותנו וצמד ענקי המוזיקה שעושים מה בראש שלהם. עוד מנת פופ לוהטת בחסות "הפופוליסט"

אחרי שהודיעו לנו שהאלבום הקודם שלהם יהיה האחרון, התחרטו והוציאו סינגל ראשון מתוך "A Head Full of Dreams" שייצא במהלך דצמבר - קולדפליי ממשיכים לעשות לנו טיזינג. הלהקה העלתה לעמוד האיסטגרם שלה קטעים בני כ-15 שניות מתוך החדש, כשההאזנה מלמדת על כמה שיתופי פעולה מרגשים.

 

כריס מרטין: "יש לי ביונסה על הכתף!" ()
כריס מרטין: "יש לי ביונסה על הכתף!"

ביניהם נמצאת לא אחרת מאשר ביונסה, שחברה למרטין ושות' בשיר "Hymn on the Weekend". בראיון מ-2011 סיפר מרטין כי כבר יצא לו לכתוב שיר עבור הגברת, אך אנשיה סרבו לקבלו. "ריהאנה לא סרבה", עקץ אז מרטין, והתייחס לשיתוף הפעולה עם כוכבת הפופ שדווקא כן יצא אז לפועל. אז כעת, בשעה טובה, ביונסה אמרה "איי דו", ואפילו זרקה לתוך החבילה את בתה, בלו אייבי, שתעשה קצת קולות רקע. חמודה.

 

עוד משתפי פעולה שהוזכרו הם גרושתו של מרטין, גווינת פאלטרו ואפילו נשיא ארה''ב ברק אובמה, ש"שר" ברצועה בשם "Kaleidoscope", או יותר נכון - נתן אישור להשתמש בקטע בו הוא שר את "Amazing Grace" באחד מביקוריו בכנסייה בארה"ב. אז נראה שזה הולך להיות אחד האלבומים המסקרנים של השנה ונקווה מאוד בשבילו שהוא לא יאכזב אותנו.

 

אדל .Vs אן סינק

רצינו, פיללנו, קיווינו לקצת מנוחה אבל מה לעשות? האדל עדיין איתנו, ובכל הכוח. כבר יותר משבוע חלף מאז נחת "25", במהלכו השתתפה אדל בכמעט כל תוכנית אירוח אפשרית, כחלק מעבודת הקידום המשומנת - שכבר הוכיחה עצמה עוד בטרם יצא האלבום והמון גם אחריו. הבשורה העדכנית היא יציאתה לסיבוב הופעות לקידום האלבום ולראשונה מזה חמש שנים.

 

נכון לכעת, אדל כבר שברה את שיא המכירות הכי גבוה אי פעם בשבוע, שהיה שמור לאלבומם של להקת אן סינק "No Strings Attached", שמכר בשנת 2000 קצת יותר מ-2.41 עותקים בשבוע הראשון לצאתו.

 

עוד קצת "הפופוליסט " במדור המוזיקה של ynet:

עכשיו דממה - מיסי אליוט חוזרת לבמה

בן סטילר: "האלבום של ג'סטין ביבר מושלם"

שרה אינטרנשיונל: שרית מרימה לעופר ניסים

 

אז כן, אדל הצליחה לעקוף אותם ולמכור כ-2.44 מיליון, ובפרט שהאלבום ההוא יצא לפני עשור וחצי, ימים בהם היקף ההורדות הלא חוקיות היה קטן בהרבה מהיום. אבל אם חשבתם שהבויז של ג'סטין טימברלייק יתנו לתבוסה לבאס אותם - טעות בידכם. "אנחנו אומרים רשמית 'בי בי בי' (שם להיטם של אן סינק), כשאדל אומרת 'Hello' (הלהיט האסטרונומי שלה) לאלבום שנמכר הכי הרבה פעמים בשבוע ראשון לצאתו. ברכות", צייץ חבר ההרכב לאנס בייס. גם חבר ההרכב ג'יי סי צ'זאס הרים לזמרת, כשצייץ את השורה התמציתית "כל הכבוד, אדל".

 

"ביי ביי ביי". אן סינק מפנים את המקום לאדל ()
"ביי ביי ביי". אן סינק מפנים את המקום לאדל
 

עד שיגיעו נתוני מכירת האלבום בשבועיים הראשונים לצאת, כי באמת שזה נתון שמאוד מאוד מעסיק אותנו - אנחנו נשתדל לספק עדכונים רלוונטיים, לפחות עד שטיילור סוויפט תואיל בטובה להוציא עוד אלבום. אז מי שעדיין לא קנה את האלבום או חס וחלילה וחס ושלום לא הוריד אותו - עשו זאת ומיד. ולמיטבי הלכת: להלן עוד קצת אדל, מהופעתה השבוע בתוכנית של ג'ימי פאלון. תהנו.

 

וגם אצל ג'ימי פאלון, עם שירה "Water Under the Bridge" 

 

הו מיילי, מיילי

אחת התכונות היותר אהובות עלינו אצל אדל היא שהיא נותנת לקול שלה ליצור את כל הבאזז, שומרת על הפרטיות של בקנאה ולוקחת את הכל בהומור חמוד. לעומתה יש לנו את מיילי סיירוס, שאי אפשר להגיד שהקול שלה לא מהפנט, אבל כל ההמולה סביבה, כל הרעש המיותר שהיא עושה פשוט מצליח להסתיר את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב.

 

וכהרגלה, גם לפני פלוס מינוס שבוע היא הוכיחה שלא ראינו הכל ואפשר לרדת נמוך עוד יותר, עם התמונות החושפניות שפורסמו במגזין הפיליפיני (כן, פיליפיני) ובמדורי הרכילות. 

 

מיילי סיירוס - "Lighter"

 

לא היינו טורחים ומתעכבים על העניין, אם היא לא היתה מוציאה בו זמנית סינגל חדש בשם "Lighter" מהאלבום הסופר-מוזר-פסיכדלי שלה שהוא פשוטו שיר מתוק, בלי שום נוזל צמיגי או אנשים שמעשנים סמים - רק היא והקול שלה. אולי זה מה שיפה כל כך בשיר. כשמקלפים את כל השכבות של מיילי, מתגלה מישהי מהממת שכנראה צריכה הכוונה מחדש. או שאולי הכל מתוכנן ואנחנו לא יודעים כלום. מה שכן, השיר מומלץ וקצת מחזיר אותנו לאייטיז אז אנחנו עושים לו לייק מכל הלב.

 

אביצ'י יוצא לקאנטרי

בתקופה האחרונה אנחנו רואים שסגנון ה-EDM חוזר אלינו בגלים. כבר התרגלנו לסינגל או קליפ בהפצצה כל כמה שבועות מטעם קלווין האריס או דיוויד גואטה, ועכשיו הגיע גם תורו של אביצ'י להוציא קליפ חדש מתוך אלבומו שכבר בחוץ, "Broken Arrows".

 

אביצ'י - "Broken Arrows"
 

מי שעוקב אחרי אביצ'י בטח שם לב שלאחרונה הוא החל במיני רומן עם סגנון הקאנטרי ומשלב אותו בכמעט כל שיר שהוא מוציא. עכשיו פייר, זה היה ממש חמוד בהתחלה ודיי זרמנו אבל עכשיו זה מתחיל להימאס. למרות שבארה''ב אמני קאנטרי דוגמת קארי אנדרווד ובלייק שלדון מוכרים עשרות מיליוני אלבומים, ספק אם תוכלו לשלוף מהראש ולו אחד מלהיטיהם. זה בסדר כמובן, שהרי רק פעם בעשור ככה מגיע שיר קאנטרי לחשיפה עולמית רחבה (כמו למשל "I Need You Now" של ליידי אנטבלום), אז באמת שלא מובן לנו האביצ'י החדש עם כובע הקאובוי. איפה הפאן של פעם, אנחנו שואלים.

 

הענקים באים

ואם פתחנו באייקונים ענקיים שבאו יחד, נסגור בשניים נוספים שעשו זאת השבוע כמעט ראש בראש, בשקט בשקט ולא בדואט - אלא בשירים מלאים וחדשים לגמרי. שתי ההנחתות, שעלו לאוויר בהפתעה יחסית והוכיחו שכשאתה גדול באמת, אתה יכול לסמוך על הקהל שלך ולא על שלל הופעות מיוח"צנות - הגיעו מטעמם של דיוויד בואי ואלטון ג'ון. הראשון הוציא את קליפ עוכר שלווה לשירו הג'אזי החדש "Blackstar" בן הכמעט עשר דקות (!). השני הלך על קו סולידי ומאויר יותר לשירו "Looking Up", אבל ססגוני, צבעוני ומלא בפסנתר כמו שכבר התרגלנו לקבל ממנו לאורך הקריירה ארוכת השנים.

 

דיוויד בואי - "Blackstar"

 

אין טעם להתחיל לספר לכם את ההיסטוריה של שניהם כי אם נתחיל - נסיים רק בעוד כמה ימים. לכן רק נציין שהאלבום האולטרה מצופה ומסקרן של בואי ייצא ב-8 בינואר (יום הולדתו ה-69 של הזמר) ושל אלטון, מצופה ומרגש גם כן - ב-5 בפברואר. שניהם יגיעו ללא ספק לטופ של מצעדי המכירות בעולם ואנחנו די בטוחים שאף אחד מהם לא יצטרך להתפשט בשביל כמה שורות באיזה מגזין (הי מיילי!).

 

אלטון ג'ון - "Looking Up"

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים