שתף קטע נבחר

סטפן קרי: "לי ולמסי יש את אותו הסגנון"

לאחר שהוביל את גולדן סטייט למאזן 0:16, הרכז התייחס להשוואת בינו לבין כוכבה של ברצלונה: "שנינו יצירתיים ומשחקים עם רגש על המגרש. חייבים להעריך את הכישרון שיש ללאו"

סטפן קרי הוא לא רק הכדורסלן הטוב בעולם כיום ככל הנראה, אלא גם המלהיב ביותר. הווירטואוזיות, סגנון המשחק שובה העין, וההצלחה של כוכב גולדן סטייט, ניפחו את ההערצה כלפיו לממדים עצומים וגררו השוואות לספורטאים גדולים ואהובים מענפים נוספים.

 

אחד מהם הוא ליונל מסי, כוכבה של ברצלונה ובעיני רבים גם הכדורגלן הגדול בתבל, שחולק עם קרי תכונות דומות כמו זריזות ואלגנטיות, וגם נחשב לקונצנזוס ברמה עולמית.

 

"אני מנסה לבצע מהלכים מלהיבים, וזו בהחלט הגישה של מסי" (צילום: AP) (צילום: AP)
"אני מנסה לבצע מהלכים מלהיבים, וזו בהחלט הגישה של מסי"(צילום: AP)

 

רגע אחרי שהוביל את הווריורס למאזן של 0:16, המהווה את הפתיחה הטובה ביותר של קבוצת NBA בכל הזמנים, קרי התפנה לצ'אט עם עיתונאים מרחבי העולם ונדרש בין היתר להתייחס להשוואה בינו לבין מסי.

 

"אני לא יודע - זה מזכיר את שאלת הביצה והתרנגולת", אמר קרי. "לי ולמסי יש סגנון יצירתי, ושנינו משחקים עם המון רגש על הפרקט או המגרש במקרה שלו. אני מנסה לבצע מהלכים מלהיבים עם שתי הידיים, לעשות קרוס-אוברים, ולהכניס ניצוץ מסוים למשחק שלי וזו בהחלט הגישה שמסי נוקט בה כשהוא על המגרש".

 

מסי מבקיע מול רומא, השבוע. קרי: "אני מעריץ גדול שלו" (צילום: AP) (צילום: AP)
מסי מבקיע מול רומא, השבוע. קרי: "אני מעריץ גדול שלו"(צילום: AP)

 

"אני אוהב לצפות במסי משחק ואני מעריץ גדול שלו, כיוון שאתה אף פעם לא יכול לדעת מה הוא יעשה ברגע נתון. כשמסי משחק, כולם דבוקים לטלוויזיה בגלל שברגע שהוא יקבל את הכדור,

אתה יודע שמשהו מיוחד יקרה. חייבים להעריך כישרון כזה", הוסיף רכזה של האלופה.

 

אחרי שבירת שיא הניצחונות בפתיחת העונה, קרי מתמקד בשיא הבא שעומד בפניה של גולדן סטייט - רצף הניצחונות הארוך ביותר (33). "אני כנראה השחקן שהכי דיבר על השיא הזה בקבוצה, כיוון שאני מודע להיסטוריה", אמר והוסיף: "כדי שזה יקרה, נצטרך להכפיל את המאמצים שלנו, אבל לא נתאכזב אם בסופו של דבר לא נגיע למספר הזה. אם נגיע ל-29-20 ניצחונות רצופים, נוכל לדבר גם על 33".

 

אבל עם כל הכבוד לשיאים, אליפות היא המטרה הראשית של קרי. "אני רוצה להוביל את הקבוצה שלי מדי ערב ולהיות יותר יעיל וטוב כשחקן. זה יהיה חלום לזכות בתואר פעם נוספת ולהיות מוכתר כ-MVP, אבל קצת מוקדם לדבר על זה בשלב הנוכחי של העונה", סיכם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים