שתף קטע נבחר

הביגוד הבריא שמקרר, מגן מהשמש ומונע שפשפות

הם מחממים יותר מכל בגד אחר, מגינים עלינו מקרני השמש בחוץ, מצליחים לנדף את הזיעה שעל גופנו אל מחוץ לבגד, עשויים בדים דוחים מים וכתמים ומרגישים הכי נוח על הגוף. הכירו את קולקציות הביגוד הפונקציונאלי החכם לחורף 2016

יותר ויותר חברות אופנה מוכרות פוזלות לכיוון הביגוד הפונקציונאלי החכם, ומשיקות פריטי לבוש שונים עמוסי טכנולוגיות, שמתאימים עצמם לכל תנאי מזג אוויר או סוגהפעילות של הלובש אותם.

 

"בשנים האחרונות השכילו חברות אופנה מובילות להבין כי יש צורך לייצר בגדים שיהוו את האבולוציה הבאה בתחום האופנה", אומרת שלי חודורוב, מנהלת השיווק של רשת 'למטייל', "ולהוסיף נדבך נוסף - חידושים טכנולוגיים. שימת דגש על בדים וסיבים ייחודיים, שהופכים את הביגוד לפונקציונאלי ומעניקים ערכים מוספים והכרחיים לצרכן.

 

"הרעיון המרכזי ב'ביגוד החכם' הוא הקפדה על מוצרים איכותיים הנותנים מענה לסוגי פעילויות שונים במקביל. הביגוד מיוצר באופן שמקל על הגוף והשינויים החלים בו בעקבות פעילות, מזג אוויר ותנאי אקלים. בתהליכי עיצוב וייצור הביגוד החכם מושקע ידע רב והם נבחנים על ידי מעבדות הטקסטיל הטובות בעולם. הם מצטיינים בנוחות המאפשרת חופש תנועה ותחושה נעימה לאורך כל היום".

 

 

כובע עם פס תרמי נגד זיעה ותחתונים נגד שפשפות

יוצאים לטיול? ברשת "למטייל" מבטיחים שאם תצטיידו בשני זוגות מהמכנסיים המתקצרים של WILDCAT, לא תצטרכו לדאוג לשום מכנס אחר – קצר או ארוך. מדובר במכנסיים בעלי גזרה רחבה ונוחה ביותר, המתאימה לכל סוג של טיול. המכנסיים מאפשרים חופש תנועה מקסימלי, ללא פשרות בכל הנוגע לעמידותו – תוספת של בד לחיזוק מקנה לו עמידות גבוהה ביותר, שתעניק ללובשים בטחון במהלך הטיול ומראה של מקצוענים. (369 שקל)

 

למכנסיים אריג בד חזק עם כיסים רבים. הבד סינטטי וקל משקל שמתייבש במהירות ותופס נפח קטן מאוד בתיק. בנוסף, המכנסיים מתפרקים, הופכים לקצרים, חוסכים מקום, משקל וציוד עודף. בזמן הליכה מאומצת בשטח, האריג מנדף זיעה, הוא בעל מקדם הגנה גבוה מפני השמש וכמעט שאינו מורגש על הגוף.

 

מימין: חולצה מנדפת זיעה, תחתוני EXOFFICIO נגד שפשפות וכובע עם פס תרמי פנימי לנידוף זיעה ( ) ( )
מימין: חולצה מנדפת זיעה, תחתוני EXOFFICIO נגד שפשפות וכובע עם פס תרמי פנימי לנידוף זיעה

החולצה שמציעה הרשת היא קצרה מתוצרת EXOFFICIO ESTALLADO. החולצה עשויה מבד פוליאסטר מנדף המתייבש במהירות ושומר על מיקרו-אקלים נוח סביב הגוף, הגזרה נוחה על הגוף ובחזרה יש כיס שטוח. 299 שקל.

 

כובע הוא פריט חובה לכל טיול וכאן מציעים לנו את כובע הרשת של WILDCAT. מדובר בכובע רחב שוליים, אידיאלי למקומות חמים במיוחד, קל משקל ועמיד ביותר מבד ניילון דוחה מים עם הגנה UPF 30 מהשמש. לכובע מצחייה גדולה, בעלת מבנה קשתי להגנה גבוהה על הפנים ובמיוחד על העיניים. פס תרמי פנימי משולב בכובע לנידוף גבוה של זיעה ולמניעת זרימת הזיעה לעיניים. 139.90 שקל.

 

כשיוצאים לשטח, לגרביים תפקיד משמעותי בכל מזג אוויר ובכל תאני שטח. גרבי קולמקס WILDCAT הינם גרבי הליכה מרופדים לאקלים חם- אידיאלי לארץ. מתאימים גם לנעליים אטומות למים ונושמות. מדובר בגרביים טכניים למאמצים מוגברים. הגרביים בעלי ריפוד כפול תחת כרית כף הרגל והעקב לבלימת זעזועים ומניעת היווצרות יבלות. הגרביים בעלי אחוז גבוה של סיבים מרחיקי לחות ומבודדים. 159.90 שקל ל-2 זגות.

מימין: גרבי קולמקס ומכנסי WILDCAT מתקצרים  ( ) ( )
מימין: גרבי קולמקס ומכנסי WILDCAT מתקצרים

כשהולכים הרבה, שפשפות וגירויים של העור הם רק עניין של זמן. תחתוני EXOFFICIO מנסים לענות בהצלחה על בעיה זו. התחתונים עשויים אריג אלסטי אנטי בקטריאלי מנדף זיעה, המתייבש במהירות. הם קלי משקל, נוחים ביותר הודות לגומי מותן שטוח לנוחות מקסימאלית ועשויים מבד נעים למגע על הגוף לאורך זמן. הבד הנושם מנטרל ריחות וזיעה. הוא אלסטי ואידיאלי לכל פעילות- לטיולים, פעילות ספורט ופנאי אורבאני. 144.90 שקל. 

 

 

חולצה ומכנסיים עם בד מונע קרינה מהשמש

ברשת THE NORTH FACE ממליצים על חולצה עם שרוולים ארוכים מדגם GILGIT SHIRT, ששויה מתערובת של ניילון ובד נושם ומנדף זיעה לתחושה רכה ונוחה לשימוש בטיולי טרקים ונסיעות ארוכות .בנוסף, לבד הגנת UV גבוהה מפני שמש. החולצה גם מתייבשת במהירות ומשאירה את הלובש אותה יבש ונוח בזמן הטיול. 339 שקל.

 

חולצה ומכנסיים של THE NORTH FACE ( ) ( )
חולצה ומכנסיים של THE NORTH FACE

כשמדובר במכנסיים, ממליצים ברשת על דגם PACKABLE PANT. בד הניילון והלייקרה הדק במיוחד גמיש עמיד בשחיקה, קל משקל ונעים למגע. הוא דוחה מים ומתייבש במהירות. כמו כן, הוא כולל הגנה UPF50 מהשמש.

מכנסיים וחולצה של THE NORTH FACE. מחיר: 449 שקל.

 

 

גרביים שמיוצרות מהגז הראשון וכפפות למזג אוויר קר במיוחד

אם הטיול שלכם הוא לאזור קר במיוחד, מומלץ להתלבש בשכבות, כאשר הראשונה תהיה חולצה תרמית. בחברת ולוסטי מרקטינג ממליצים על הביגוד התרמי של Sub Zero. החולצה הדקה למראה (249 שקל) נוחה ונמתחת על הגוף, כאילו לא לבשתם כלום, הרבה בזכות העובדה שהיא חסרת תפרים, מה שיוצר פחות חיכוך עם הגוף. הרעיון של ביגוד תרמי הוא לנדף זיעה ולהשאיר את הגוף יבש, וכך נשמר חום הגוף.

 

אם יעד הטיול הוא מקום גשום - Mac In a Sac- מעילי גשם צבעוניים ואופנתיים (259 שקל) עשויים להיות פיתרון מעולה. מדובר בחברה אנגלית המייצרת מעילי ומכנסי גשם במגוון צבעים

למבוגרים וילדים. כל מעיל מגיע באריזה קומפקטית נוחה לנשיאה. המעילים מונעים חדירת גשם אל הבגד ומאידך מאפשרים להוליך את הזיעה החוצה.

 

הגרביים המומלצות לדרך על-ידי ולוסטי הם Bridge Dale, חברה המתמחה בייצור גרביים לטרקים, טיולים ולחיילים. הגרביים מיוצרות מהגז הראשון של כבשים מזן מיוחד ועל כן נחשבות יוקרתיות. הייצור הוא מצמר בשילוב סיב סינטטי מיוחד אשר מבודד חום ומוליך זיעה. הגרביים חזקות מאוד ושומרות על כף הרגל יבשה. בנוסף, ישנו ליין מיוחד לחיילים ALPHA , גרביים מכותנה לשימוש יום יומי וגרבי צמר למסעות לחיילים הקרביים. גרבי החיילים שומרים חום ומדפים זיעה ועל ידי כך שומרים על כף הרגל יבשה.

 

כפפות למזג אוויר ממש קר, מעיל קל נגד גשם, חולצה תרמית וגרב מחממת שמשאירה את כף הרגל יבשה ( ) ( )
כפפות למזג אוויר ממש קר, מעיל קל נגד גשם, חולצה תרמית וגרב מחממת שמשאירה את כף הרגל יבשה

ואם ממש ממש קר, הכפפות של Black Diamonds יעשו את העבודה (169-279 שקל). הסוג הקליל יותר ישמור על כפות הידיים חמות בקור של עד 4 מעלות. כפפות אחרות, עם סיבים צפופים יותר כבר יעשו את העבודה במינוס 4 מעלות.

 

 

כובע דוחה מים, חולצה ש"מסיעה" את הלחות החוצה

ב"קולומביה" ממליצים למי שיוצא לשטח להצטייד בחולצה ארוכה מדגם Silver Ridge, חולצה עם שרוולים ארוכים, עם גזרה מעולה ושפע טכנולוגיות. אפשר ללבוש אותה ביו-יום וגם לטיולים ולפעילות אקטיבית. טכנולוגיית הOmni-Shade – המותקנת בחולצה מאפשרת הגנה מקסימאלית מקרינת השמש UPF-50 . בנוסף, כוללת החולצה טכנולוגיית נידוף זיעה ש"מסיעה" את הלחות מצידו הפנימי של הבגד לצידו החיצוני, מה שתורם לתחושת נוחות והרגשת יובש בעת כל פעילות. 299.90 שקל.

חם ונעים. יוצאים לטיול עם מוצרי קולומביה ( ) ( )
חם ונעים. יוצאים לטיול עם מוצרי קולומביה

גם המכנסיים הארוכים של המותג Silver Ridge Cargo כוללים בד שמשלב הגנה מקסימאלית מהשמש עם מקדם UPF-50 וחוסם 98% מקרני ה- UV. המכנסיים מתאימים מאד לטיולים במזג אויר חם, הם עשויים מבד חזק ועמיד, מרחיק לחות וקל משקל במיוחד. כמו החולצה, גם כאן קיימת טכנולוגיית נידוף הזיעה ו"הסעת" הלחות מהצד הפנימי של המכנס לצד החיצוני. 289.90 שקל. 

 

לכובע המצחייה של "קולומביה" (119.90 שקל) ציפוי חיצוני דוחה מים וכתמים, הוא מגן מפני קרני השמש עם מקדם UPF 30 וגם כאן מוטמעת טכנולוגיית נידוף הזיעה של המותג.

 

 

מעיל במחיר משתלם, ביגוד תרמי רך וקל

הפריט המעניין השנה של חברת "קל גב" הוא מעיל הפליס מדגם KYLER מסדרת OUTDOOR REVOLUTION. מדבור במעיל פליס הניתן לשימוש בתנאי מזג אוויר קלים ובינוניים או כשכבת ביניים עבה וחמה בתנאים סוערים יותר. הוא קל במיוחד, מתייבש במהירות, מרחיק לחות מעולה, בעל עמידות מצוינת נגד דהיית צבע ונעים למגע. יש לו שני כיסים גדולים בסגירת רוכסן ושני כיסים פנימיים. באזור המותניים ישנו גומי לכיווץ המעיל לגודל המותניים למניעת כניסה של רוח מתחת למעיל, רוכסן מלא. אבל היתרון הגדול הוא במחיר – 199 שקל בלבד.

הקולקציה התרמית של דלתא והמעיל המשתלם של קל-גב ( ) ( )
הקולקציה התרמית של דלתא והמעיל המשתלם של קל-גב( )

ביגוד חכם מגיע השנה גם מרשת "דלתא" שמשיקה את סדרת THERMAL TECH, ביגוד תרמי מבד דקיק ונעים במיוחד (119.90-149.90 שקל) השומר על חום הגוף. הקולקציה מציעה חולצות T, חולצות שרוול ארוך ומכנסי געטקס, השומרים על חום הגוף ומתאימים במיוחד לימי החורף הקרים. פריטי הקולקציה מיוצרים מבדים חכמים, המשלבים בדים רכים בתרכובת של אקריליק ויסקוזה ואלסטן. התוצאה – שמירה על חוף הגוף ובידוד בעזרת סיבים מיוחדים המוחדרים לבד ונידוף זיעה יעיל.




 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
זה חכם זה. בגדים עם טכנולוגיות
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים