שתף קטע נבחר

שייט פראלימפי: הצוות הישראלי הבטיח מקום בריו

שייטי הסונאר שזכו בזהב באתונה 2004, דרור כהן וארנון אפרתי, יחד עם שותפם שמעון בן יעקב, מדורגים לקראת סיום אליפות העולם במקום החמישי והשיגו את הקריטריון האולימפי. כהן: "עומדת לפנינו שנה לא קלה עד לזהב בריו"

השייטים דרור כהן (46) וארנון אפרתי (63), האלופים הפראלימפיים מאתונה 2004, יחד עם שותפם החדש, שמעון בן יעקב (57), הבטיחו את מקומם במשחקים הפראלימפיים בריו 2016.

 

השלושה, נכי צה"ל המתחרים בדגם הסונאר, מדורגים נכון לעכשיו במקום החמישי באליפות העולם במלבורן לאחר עשרה שיוטים, והבטיחו את מקומם בין ששת הצוותים שיקבלו את הכרטיסים הנותרים לריו.

 

השייטים הישראלים במלבורן (צילום באדיבות הוועד הפראלמיפי) (צילום באדיבות הוועד הפראלמיפי)
השייטים הישראלים במלבורן(צילום באדיבות הוועד הפראלמיפי)
 

ארנון אפרתי, דרור כהן ושמעון בן יעקב (צילום באדיבות הוועד הפראלימפי) (צילום באדיבות הוועד הפראלימפי)
ארנון אפרתי, דרור כהן ושמעון בן יעקב(צילום באדיבות הוועד הפראלימפי)

 

"אנחנו שמחים על השגת הקריטריון", אמר כהן עם סיום השיוט העשירי, "שנה לא קלה עומדת לפנינו עם הרבה עבודה קשה, עד לזהב בריו". עם הצטרפותם

של כהן, אפרתי ובן יעקב למשלחת הפראלימפית, עומד כעת מספר הספורטאים שייצאו לריו על 15.

 

מחר יתברר האם גם צוות הסקאד הישראלי, בני הזוג הגר ומשה זהבי, ישיג את הכרטיס לריו. נכון לעכשיו השניים מדורגים במקום ה-13 הכללי ויצטרכו להתברג בין חמשת הצוותים הראשונים שטרם השיגו את הקריטריון האולימפי.

 

ענף השייט הפראלימפי ספג מכה קשה כשהוצא מהמשחקים הפראלימפיים בטוקיו 2020, כך שאלמלא יחול שינוי דרמטי, התחרות בשייט תהיה שירת הברבור של הענף.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום באדיבות הוועד הפראלימפי
דרור כהן
צילום באדיבות הוועד הפראלימפי
מומלצים