שתף קטע נבחר

בשל השיפוץ בבלומפילד: מכבי ת"א תשחק במושבה ב-3 השנים הקרובות

האלופה צפויה לבצע שינויים בסגל בחלון ההעברות הקרוב ולהיפרד מניקולה מיטרוביץ'. ביקורת על יוקאנוביץ' אחרי ה-0:0 מול כפר-סבא: "פליקס נעים עשה לו בית-ספר". גרסיה הגיב בסרקזם לתיקו: "אם אתם רוצים אקפוץ מבניין". לקראת המפגש מול ב"ש: הקבוצה תעמוד לדין על התפרעות אוהדים

"פליקס נעים מהפועל כפר-סבא עשה בית-ספר לסלבישה יוקאנוביץ'. כפר-סבא עוד יכולה הייתה לנצח אחרי הטעות הקבועה של טל בן-חיים".

 

 

במכבי ת"א לא חסכו בביקורת מהמאמן הסרבי אחרי התיקו המאופס נגד הפועל כפר-סבא שאיפשר לבאר שבע להיצמד אליה בפסגה.

 

"אין דרך ברורה, בכל פעם משהו אחר", אמרו שחקנים בקבוצה, "פעם עדן בן בסט פותח ואחר כך שני משחקים הוא לא בסגל. את דור מיכה הוא בכלל העלים. איך אפשר לעלות למשחק כזה עם שני שחקני התקפה בלבד? ולמה במקום לבצע חילופים התקפיים הוא מכניס את ניקולה מיטרוביץ' ודור פרץ?"

 

בקבוצה העבירו ביקורת על בן-חיים הבלם, בעיקר בשל הטעות שכמעט ועלתה לקבוצה בספיגה. בנוסף ישנה אכזבה גדולה מהיכולת של אבי ריקן במשחקים האחרונים. בניגוד אליהם, אלי דסה ופרדראג ראיקוביץ' זכו למחמאות.

 

מכבי מתכוונת לערוך שינויים בסגל בינואר ולהתחזק בחלוץ ובמגן זרים. בנוסף לשחרור הצפוי של דיאן ראדוניץ', גם ניקולה מיטרוביץ' צפוי לעזוב.

 

צפוי להתרחב ב-8,000 מושבים נוספים. אצטדיון המושבה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
צפוי להתרחב ב-8,000 מושבים נוספים. אצטדיון המושבה(צילום: אורן אהרוני)

 

החברה הכלכלית פ"ת, שאחראית בין היתר על אצטדיון המושבה, הגישה למכבי ת"א, שתשחק מחוץ בבלומפילד בשלוש השנים הקרובות בשל השיפוצים בו, את התוכניות הסופיות לאישור המועדון. מדובר בתוכניות הרחבה לאצטדיון, המכיל היום 11,300 צופים ויורחב ב-8,000 מושבים נוספים, כך שתכולתו הכוללת תעמוד על 19,300 מושבים בסך הכל.

 

במידה והפועל פ"ת תעלה לליגת העל ובאצטדיון ישחקו שלוש קבוצות, הפועל ת"א, תיאלץ למצוא אצטדיון חלופי לארח בו את משחקיה כשהאופציה הריאלית נכון לעכשיו היא האצטדיון העירוני בנתניה.

 

תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את הקבוצה לדין בעקבות רימוני העשן והאבוקות שהודלקו אתמול ביציעים. בקבוצה הביעו חשש מהעונש, שכן משחקה הביתי הבא של הצהובים הוא משחק העונה מול הפועל באר-שבע.

 

רימון העשן בכפר סבא (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
רימון העשן בכפר סבא(צילום: עוז מועלם)

 

בקבוצה חלו בהכנות לקראת המשחק האחרון בליגת האלופות ביום רביעי מול דינמו קייב. המשחק באוקראינה ייערך מול אצטדיון ריק בגלל עונש שתרצה דינמו קייב.

 בן חיים הבלם לא ישחק בשל עונש הרחקה ואת מקומו יתפוס איתן טיבי.

"ניתן את כל מה שיש לנו", אמר הבלם קרלוס גרסיה לקראת המשחק, "זו ההזדמנות האחרונה, אי אפשר לדעת מתי תגיע ההזדמנות הבאה. מבחינתנו זה משחק חשוב מאוד".

 

"אני חושב שהתוכנית עבדה מלבד זה שלא הבקענו", התייחס גרסיה למשחק מול כפר-סבא, "היו לנו הרבה מצבים מול השער שהיו יכולים להספיק לניצחון. היה להם קצת מזל ולנו פחות. אני מאמין שבתשעה מעשרה משחקים כאלה ננצח".

 

גרסיה הגיב בסרקזם לשאלה על אובדן הנקודות: "אם אתם רוצים אקפוץ מהבניין. אני לא במצב רוח טוב מהתיקו, אבל לא אבוא לפה ואבכה. אני יותר כועס כשמנצחים 0:1. בשבילי התוצאה חשובה, אבל הדרך יותר".

 

השחקנים מתקשים להבין את הדרך של יוקאנוביץ' (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
השחקנים מתקשים להבין את הדרך של יוקאנוביץ'(צילום: עוז מועלם)

 

על מאבק האליפות מול באר שבע הוסיף גרסיה: "יש לנו עוד שלושה משחקים נגדם והם יילחמו עד הסוף".

 

טל בן חיים הבלם: "אנחנו צריכים להיראות טוב יותר, אבל מגיע קרדיט לכפר-סבא. נסיק את המסקנות וננסה להשתפר".

 


 


פורסם לראשונה 06/12/2015 08:58

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ג'ורדי קרויף
צילום: עוז מועלם
מומלצים