שתף קטע נבחר

צפו: האימון הטכנולוגי המתקדם של ב"ש

עם מכשירים מיוחדים, מבדקי כושר לא שגרתיים והוראות מוקלטות באנגלית, ערכה הקבוצה של ברק בכר אימון קצת שונה. אופיר דוידזדה לא צפוי לשחק מול ק"ש

שחקני הפועל באר-שבע עברו הבוקר (ג') מבדקי כושר לא שגרתיים שנועדו למדוד את מצבם הגופני. נציג החברה שמלווה את הקבוצה עוד מהקיץ ונמצא בארץ מאמצע השבוע שעבר, ערך לשחקנים את הבדיקות תוך שהוא נעזר במערכת הגברה מיוחדת שהופעלה על ידי תקליטן. השחקנים שמעו דרך הרמקולים את ההוראות המוקלטות באנגלית ונדרשו לבצע את המשימות.

 

המגן אופיר דוידזדה קיים אימון ריצה והוא לא צפוי לחזור לשחק נגד קרית-שמונה שמונה ביום ראשון. המטרה היא לשתפו בגומלין רבע-גמר גביע הטוטו ביום רביעי נגד בית"ר ירושלים על מנת שיפתח לאחר מכן במשחק העונה נגד מכבי תל-אביב.

 

 

 

מאור בוזגלו והקשר הצעיר רן רובין, שמחלימים מניתוח בשרירי הבטן, קיימו גם כן אימון קל. החלוץ בן שהר השקיף מהצד והוא ממתין לתוצאות של בדיקות שיוכיחו שהוא החלים ממחלת הנשיקה ממנה סבל בשבועיים האחרונים.

 

ברומניה פורסם שמועדון הפאר המקומי סטיוואה בוקרשט מעוניין לצרף את קשרה של ב"ש אובידיו הובאן. הרומני הבינלאומי שמע על כך מכלי התקשורת ולטענתו לא נעשתה אליו פניה רשמית וכך גם טוענים במועדון. מחודש ינואר יוכל הובאן בן ה-33 לנהל שיחות עם מועדונים אחרים שכן חוזהו בבירת הנגב מסתיים בתום העונה, אך הכוונה היא להאריך את חוזהו בב"ש עוד לפני כן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים