שתף קטע נבחר

"אפל תכריז על Apple Watch 2 ו-iPhone 6c במרס"

בלוג הטכנולוגיה 9to5Mac מדווח על אירוע שתערוך חברת אפל ככל הנראה בחודש מרס ובו תוכרז הגרסה החדשה לשעון החכם וייתכן שגם יוצג מכשיר האייפון 6c, גרסה מוזלת של האייפון וממשיך דרכו של האייפון 5c

בשורה משמחת לכל מי שממתין בסבלנות לדור השני של השעון החכם מבית אפל, וככל הנראה גם לאותם לקוחות המחפשים אייפון עם מסך קטן יותר ותג מחיר אטרקטיבי יחסית.

 

עוד כתבות באתר GSM Israel:

מודה בכישלון: מוזילה מפסיקה תמיכה ומכירה של מכשירים מבוססי Firefox OS

הסוכרייה מסתערת, המרשמלו צומח: פורסם מצעד גרסאות האנדרואיד לחודש נובמבר

מפלצת ביצועים: ה-Mi5 של שיאומי שבר את מבחני AnTuTu

 

האתר 9to5Mac, שנחשב לאחד האמינים ברשת, מדווח כי אפל מתכננת אירוע גדול כבר בחודש מרץ הקרוב, במסגרתו תציג לראשונה את הדור החדש ל-Apple Watch, ולצידו ככל הנראה גם את ה-iPhone 6c, שיגיע עם מסך בגודל 4 אינץ' (בדומה ל-iPhone 5c), אבל להבדיל מהדגם הקודם יגיע עם מארז אלומיניום יוקרתי ולא פלסטיק פשוט. בנוסף, כך מדווח המקור, הדגם המוזל יציע מגוון צבעים רחב יותר מאחיו הגדולים. המידע האחרון בא בהמשך לידיעות קודמות לפיהן אפל תשיק את גירסת האייפון המוזל בתחילת השנה האזרחית, ויש שהעריכו בעבר כי ההכרזה תהיה כבר בפברואר.

 

 

אפל ווטש (צילום: Apple.com) (צילום: Apple.com)
אפל ווטש(צילום: Apple.com)

 

באשר לשעון החכם Apple Watch 2 שיוכרז כאמור בחודש מרץ ויגיע לשווקים באפריל, כאן

 הדיווח מעריך כי נזכה לראות מצלמה חדשה ומשופרת, יכולות אלחוט מתקדמות, ניטור שינה, וטכנולוגיה חדשה הקשורה לחיישני בריאות. בשלב זה אין מידע נוסף לגבי כל אחד מהחידושים, כך שניאלץ להמתין לדיווח הבא או להכרזה עצמה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים