שתף קטע נבחר

כלבלב וטבעת: הצעת הנישואים שמרגשת את הרשת

צעיר מאלסקה העניק כלבלב לחברתו לרגל יום הולדתה ה-22. לאחר כמה שניות הגיעה הטבעת והצעת הנישואים, שזכתה לכמיליון צפיות ברשת

שתי הפתעות מרגשות בתוך שתי דקות: שיין מופיס, צעיר ממדינת אלסקה, העניק לחברתו שלבי טרנר כלבלב לרגל יום הולדתה ה-22. אבל זו לא הייתה ההפתעה היחידה - על הקולר של הכלבלב היא גילתה טבעת והצעת הנישואים באה כמה שניות לאחר מכן.

 

 

הסרטון של הצעת הנישואין, שצולם בקיץ אך פורסם לפני כמה שבועות, הפך ויראלי בימים האחרונים והוא צבר כמיליון צפיות. אפילו השחקן אשטון קוצ'ר שיתף את הסרטון בדף הפיייסבוק שלו.

 

בסרטון נראה מופיס מוציא ממכוניתו את הכלבלב ומעניק אותו לחברתו. לטרנר לקח כמה שניות, בין היתר בעזרתו האדיבה של החבר, לגלות את הטבעת על הקולר. התשובה כמובן להצעת הנישואין הייתה כמובן - כן.

איזה כלבלב חמוד (צילום: מתוך יוטיוב) (צילום: מתוך יוטיוב)
איזה כלבלב חמוד(צילום: מתוך יוטיוב)

מה יש לו על הקולר? (צילום: מתוך יוטיוב) (צילום: מתוך יוטיוב)
מה יש לו על הקולר?(צילום: מתוך יוטיוב)

  

טרנר ומופיס הכירו לפני כמה שנים כשהצעירה עבדה במסעדת מזון מהיר. "הוא והחברים שלו הגיע למקום מדי יום. חבר שלו נדלק עליי, אבל לא הייתי מעוניין בחבר, אלא בשיין", הודתה טרנר. כשמופיס נשלח לעבודה זמנית בהוואי השניים שמרו על קשר דרך הרשתות החברתיות וכשהצעיר חזר לאלסקה – השניים הפכו לחברים.

 

הסרטון אמנם צולם בקיץ, אך טרנר פרסמה אותו ביוטיוב רק לפני כמה שבועות, כדי שגם בני משפחתה יוכלו לצפות בהצעה. בימים האחרונים הפך הסרטון לוויראלי והשניים התראיינו לכלי תקשורת רבים בארצות-הברית.

 

בינתיים השניים מגדלים את הכלבלב, שגדל מאז, ומצפים ליום החתונה. השניים לא פרסמו מתי הם יתחתנו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מתוך יוטיוב
הצעת הנישואים
צילום: מתוך יוטיוב
מומלצים