שתף קטע נבחר

אושרה הפחתת מס החברות ב-1.5%

הממשלה אישרה את הוזלת מס החברות ב-1.5%, משיעור של 26.5% ל-25%. הצעת החוק תוגש למליאת הכנסת לקריאה ראשונה מחר, ותאושר בקריאה שניה ושלישית עד סוף השנה באמצעות קיצור הליכי חקיקה

הממשלה אישרה היום פה אחד את הצעת החוק להפחתת שיעור מס החברות ב-1.5%. אישור החוק יוזיל את מס החברות משיעור של 26.5% ל-25%.

 

כתבות נוספות בערוץ הכלכלה

 

הצעת החוק תוגש למליאת הכנסת לקריאה ראשונה מחר, ותאושר בקריאה שניה ושלישית עד סוף השנה באמצעות קיצור הליכי חקיקה. היא תיכנס לתוקף בראשון לינואר, 2016, בכפוף להשלמת הליכי החקיקה ואישור הכנסת.

 

ממשרד האוצר נמסר כי הצעת החוק היא חלק ממדיניות הממשלה לעידוד הצמיחה במשק, והתאפשרה לנוכח העודף בגביית המסים מתחילת שנת 2015 אל מול התחזית. בנוסף נמסר כי מדובר בצעד משלים להפחתת שיעור מס ערך מוסף ל-17% שנכנסה לתוקף באוקטובר השנה.

 

שר האוצר משה כחלון אמר בישיבת הממשלה היום כי "לאחר שזיהינו כי שיעור מס חברות הקיים מהווה גורם שמאט את הצמיחה בישראל ולאור עודפי גביית המסים החלטנו על צעדים להפחתת מסים שיניעו את גלגלי הצמיחה ויגבירו את כושר התחרות של החברות הישראליות. עודפי הגבייה שהצטברו שייכים לאזרחים ולכן אנחנו מחזירים להם אותם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים