שתף קטע נבחר

המורה שחשודה בקשר אינטימי עם תלמיד: "הייתה נשיקה אחת"

המורה, בת 40 מאזור השרון, נחקרה במשטרה בחשד שניהלה קשר רומנטי עם תלמיד בן 16. כעת היא טוענת שמלבד נשיקה אחת, לא היה דבר. "עשיתי דבר מזעזע. רק רציתי לסייע לו בלימודים"

המורה החשודה שניהלה קשר רומנטי עם תלמיד טוענת שהייתה בינה לבין התלמיד רק נשיקה אחת. ביום שני נחשפה הפרשה. המורה, בת 40 מאזור השרון, נחקרה במשטרה. בחקירה עלה כי השניים נפגשו כמה פעמים, אך לא קיימו יחסי מין מלאים.

 

המורה מספרת כעת כי עשתה טעות באחד משיעורי התגבור לתלמיד והתנשקה איתו, אך לא היה כל מפגש אינטימי אחר מעבר לכך, לא שיחות ולא הודעות בעלות אופן מיני. "מה שעשיתי זה מזעזע ולא בסדר", אמרה המורה. 

 

סנגורה, עו"ד ג'קי סגרון, אמר כי מדובר באירוע חד פעמי של הנשיקה והמורה מכחישה את שאר המיוחס לה. לדבריו, בסך הכול רצתה לסייע לתלמיד בלימודים עקב קשיים שהיו לו. לדבריו, "כל הודעה שהמורה שלחה לתלמיד בהקשר לימודים, ניתן לפרש באופן מיני", אך הדגיש כי המורה מכחישה את המיוחס לה. "גם להודעה שהיא שלחה לו בעת המסע לפולין לא היה שום הקשר מיני. לכול היה רקע של לימודים ודאגה לתלמיד".

 

עו"ד ג'קי סגרון  ()
עו"ד ג'קי סגרון
  

המורה, לדברי סגרון, מבינה שטעתה בכך שלקחה את הטיפול בילד באופן אישי והשקיעה בו מזמנה בשיעורי תגבור. "זה גלש מבחינתה לפרוייקט לעזור לילד, כמו אימא שעוזרת לבנה".  הוא הוסיף כי המורה "עוברת משבר מאוד קשה נוכח הפרסומים והטענות שאינן נכונות מבחינתה".

 

לאחר שנחקרה המורה שלשום, היא שוחררה בתנאים מגבילים ואינה מגיעה לבית הספר. על פי החשד היא נפגשה עמו בחצי השנה האחרונה ובילתה עמו במקומות שונים. הנער סיפר להוריו על המפגשים האינטימיים עמה והם פנו לעורך דין שהגיש בשמו תלונה במשטרה. 

 

התלמיד טען כי חש שנוצל מינית על ידי המורה בשמונת החודשים שבהם קיים מפגשים עמה. בחקירה עלה בנוסף חשד שלפיו תמורת היחסים עם המורה היא העלתה את ציוניו.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
(אילוסטרציה)
צילום: shutterstock
מומלצים