שתף קטע נבחר

הכל אודות אמא: קליפ חדש לאריאל זילבר

אריאל זילבר מוכיח שהכל נשאר במשפחה. את הקליפ החדש לשירו "והיה אם תלכי" ביים בנו רועי, ומככבת בו לא אחרת מאשר אמו, שגויסה לתפקיד כהפתעה גמורה: "בני בדרך כלל מתייעץ איתי והפעם הוא לא אמר כלום. התרגשתי". צפו

בחודשים האחרונים הוציא אריאל זילבר שני שירים מתוך אלבומו הקרב, בו הוא מפיח חיים חדשים בשיריו של שמוליק צ'יזיק. כמו פיטר רוט לפניו, גם זילבר חשב שיצירותיו של יוצר הפופ המנוח לא זכו לעדנה לה הן ראויות, ובמסגרת השבת העטרה ליושנה הוא מוציא היום (ב') שיר שלישי מתוך אותו אלבום, "והיה אם תלכי", המלווה בקליפ שביים בנו, רועי זילבר, ובכיכובה של לא אחרת מאשר אמו. שנאמר - הכל נשאר במשפחה. צפו. 

 

"אני נרגש כולי מהקבלה של השירים, זה מחדש ישנות - כמו שאומרים", אומר הזמר. "שירים פשוטים של שמוליק צ'יזיק שכולם אוהבים, שירים שמדברים לכולם ואף אחד לא יכול להגיד שלא אוהבים אותם - זה מה שאני אוהב לעשות".

 

לגבי הופעתה של אמו בקליפ, סבתו של הבמאי, אומר זילבר: "זה מאד ריגש אותי, לא ציפיתי לזה בכלל. זו היתה הפתעה גמורה ונעימה כמו שאומרים. לפני שהוא (בנו) עושה משהו הוא בדרך כלל מתייעץ ושואל אותי אם זה מוצא חן בעיני והפעם הוא לא אמר כלום. אני מברך כל יום שהבן שלי הוא הבן שלי, גילתי בו דברים שלא חשבתי ואני שמח".

 

לצד גאוה משפחתית, זילבר מפתח בימים אלה שיתוף פעולה מיוחד, ומתכונן להופעה יחד עם התזמורת הסמפונית ירושלים, שתתקיים ב-28 בינואר. הופעה בה יתארח שלומי שבן, ואשר נחשבת עבור זילבר אתגר חדש ולא מוכר. "זאת תעלומה גדולה", הוא מודה. "אני באמת מחכה בקוצר רוח לראות ולשמוע את מה שייצא, אף פעם לא עשיתי דבר כזה, זה בגדר ניסוי טוב, ניסיונות חדשים זה תמיד מדליק ומגרה את הדמיון".

 

אריאל זילבר יופיע ב-7 בינואר וב-18 בפברואר בזאפה תל אביב, ב-28 בינואר בתאטרון ירושלים (יחד עם התזמורת הסמפונית), ב-11 בפברואר ביד בנימין וב-24 במרץ בזאפה ירושלים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתוך הקליפ
אריאל זילבר. עסק משפחתי
מתוך הקליפ
לאתר ההטבות
מומלצים