שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: יוקאנוביץ' בדרך לפולהאם?

הקבוצה הלונדונית מתעקשת כי המאמן הסרבי עשוי להתמנות בימים הקרובים למחליפו של קית סימונס, וכבר עידכנה את הצהובים על המשא ומתן בין הצדדים. ברדיו של ה-BBC דווח שיוקאנוביץ' כבר סיכם את תנאיו

פולהאם מתעקשת כי מאמנה של מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ', עשוי להתמנות בימים הקרובים למאמנה אחרי פיטוריו של קית סימונס מהקבוצה המדורגת במקום ה-18 בלבד בצ'מפיונשיפ.

 

הקבוצה הלונדונית יצרה קשר עם הטרבליסטית הישראלית ודיווחה לה על השיחות עם הסרבי, כאשר במקביל ברדיו של BBC דיווחו הערב (א') שיוקאנוביץ' כבר סיכם את תנאיו בפולהאם. 

 

סלבישה יוקאנוביץ'. בדרך חזרה לאי הבריטי? (צילום: AP) (צילום: AP)
סלבישה יוקאנוביץ'. בדרך חזרה לאי הבריטי?(צילום: AP)

 

למרות שכבר צירפו את סטיוארט גריי, פולאהם מעוניינת ביוקאנוביץ', שהצליח בשנה שעברה להעלות את ווטפורד לפרמייר-ליג ולא המשיך בה, אלא עבר למכבי. בימים האחרונים מתעקשים

במועדון הלונדוני כי ישנה התקרבות בין הצדדים, כאשר במקביל הציבו את טוני מובריי ויאפ סתאם כאלטרנטיבה למקרה שהשיחות לא יבשילו לכדי חתימה.

 

יוקאנוביץ' כבר סירב בעבר להצעתה של פולהאם, אבל המועדון הלונדוני החליט לחזור לאופציה שלו בסוף השבוע. על פי העיתונות הבריטית, הוצעה לו עסקה שעשויה להחזיר אותו למערבה של לונדון.

 

מקורות במכבי צוטטו בבריטניה כמאשרים את הצעתה של פולהאם, בעוד בפולהאם אמרו כי יוקאנוביץ' רואה זאת כאתגר גדול עבורו והוא מאמין שהוא יוכל לקבל צ'אנס נוסף לעבוד באי הבריטי. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
סלבישה יוקאנוביץ'
צילום: רויטרס
מומלצים