שתף קטע נבחר

קרי על ניצחון גולדן סטייט: "שלחנו מסר"

אחרי ה-83:89 הקשה של האלופה על קליבלנד, הווריורס נותרו עם מאזן מדהים של 1-28 מפתיחת העונה. לברון ג'יימס שקלע 25 נק': "ייקח זמן עד שנחזור לקצב. כולם, לא רק השחקנים". בלאט: "תוכנית המשחק שלנו עבדה, פשוט לא קלענו"

192 ימים עברו מאז המפגש האחרון בין גולדן סטייט ווריורס לקליבלנד קאבלירס, אבל התוצאה לא השתנתה. כמו בסדרת הגמר של העונה שעברה, גם לפנות בוקר (ו') ידה של גולדן סטייט הייתה על העליונה, עם ניצחון 83:89 על הקבוצה של דייויד בלאט.

 

  • היו עוד משחקים ב-NBA בחג המולד

 

"רצינו לשלוח מסר", אמר בסיום סטפן קרי, ה-MVP של העונה שעברה והשחקן הטוב ביותר העונה, שדווקא סבל ממשחק רע באופן יחסי וסיים רק עם 19 נק' ב-6 מ-15 מהשדה. "אני לא יודע עוד כמה זמן נמשיך ככה על הפלייאוף, אבל אין ספק שבכל פעם שנפגוש קבוצה טובה מצמרת הליגה, נרצה להופיע ולנצח".

 

אחד צוחק, שני...לא צוחק. דריימונד גרין ולברון ג'יימס (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אחד צוחק, שני...לא צוחק. דריימונד גרין ולברון ג'יימס(צילום: רויטרס)

 

זו הפעם הראשונה מזה שנה בה גולדן סטייט נשארה מתחת ל-100 נק' במשחק ביתי, אבל סיפור המשחק כמובן היה ההגנה. "נתנו לעצמנו סיכוי", אמר בסיום לברון ג'יימס שסיים כקלע המוביל עם 25 נק', אבל גם החטיא כמה זריקות מכריעות וסיים עם 1 מ-4 מהעונשין ברבע האחרון. "אם נשמור כמו ששמרנו הלילה, אנחנו נהיה קבוצה שקשה מאוד לנצח אותה. אבל מבחינת התקפית לא היה לנו אף אחד, פשוט אף אחד".

 

לברון מתייחס בעיקר לחברים שלו לקבוצה, קווין לאב וקיירי ארווינג, שסיימו במשותף עם 0 מ-11(!) מהשלוש וקלעו שניהם ביחד רק 23 נק' ב-9 מ-31 מהשדה. ג'יימס התייחס גם לעובדה שלקבוצה שלו סגל מלא, עם חצי ביקורת גם לצוות האימון: "ייקח זמן עד שנחזור לקצב - כולנו, לא רק השחקנים. צריך לעבוד ולראות איזה חמישיות צריכות לשחק ומתי".

 

ביקורת לשאר הקבוצה? לברון ג'יימס (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
ביקורת לשאר הקבוצה? לברון ג'יימס(צילום: רויטרס)

 

ומה היה לדייויד בלאט עצמו להגיד? "מדובר בקבוצת כדורסל ברמה גבוהה מאוד, עם אותה שיטה, אותו סגנון וכמעט אותם שחקנים. לא רצינו להפוך את המשחק למשחק ריצה, כי גולדן סטייט בבית לא תפסיד במשחק ריצה. תוכנית המשחק שלנו הייתה נכונה, פשוט היינו צריכים לקלוע יותר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים