שתף קטע נבחר

נתניה: "לא נהיה עצובים אם המשחק יידחה"

גורם במועדון טוען כי מוטב שמזג האוויר יביא לדחיית המשחק בקריית שמונה (ש', 18:00), מה שיעניק לקבוצה זמן להתחזק. החלוץ היהודי אהרון שוינפלד ינחת בארץ וייבחן בשבוע הבא

במכבי נתניה שורר יחס אמביוולנטי לגבי מזג האוויר הקשה הצפוי במשחק מול עירוני קריית שמונה בשבת (18:00).

 

מצד אחד, בקבוצה מקווים שניתן יהיה לקיים משחק כדורגל, אך יש גם כאלו הטוענים כי עדיף שהמשחק יידחה וייערך במועד בו הסגל כבר יתחזק. "לא יקרה כלום אם המשחק יידחה, לא נהיה עצובים", אמר גורם בקבוצה.

 

אם המשחק אכן ייערך, נתניה תחסר את עומר ורד ורומאריו פירס (עונשי הרחקה) ובלעדיהם תנסה להשיג ניצחון ראשון בעידן ראובן עטר.

 

סייף פדול שתופקד כבלם מול הפועל ת"א ימשיך לפתוח בהרכב אך הפעם כקשר אחורי במקום פירס. ירין חסן יחזור להרכב אחרי שריצה עונש הרחקה. בהתקפה יוצב יובל אבידור ממנו מצפים לסיים את הבצורת ולהתחיל לכבוש.

 

מחר ינחת בארץ החלוץ היהודי, אהרון שוינפלד, ששיחק בשלוש העונות האחרונות ב-MLS. שוינפלד ייבחן במהלך השבוע הבא. בנתניה ינסו לקדם את העברת דייויד מנגה מקריית שמונה בכפוף לתוצאות הבדיקות הרפואיות שעבר. שחקן נוסף המועמד להגיע לנתניה מקריית שמונה הוא חן דלמוני.

 

ירין חסן. חוזר להרכב (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ירין חסן. חוזר להרכב(צילום: ראובן שוורץ)

 

הרכב משוער: ברק לוי, ירין חסן, אנדריי מישצ'נקו, סייף פדול, אמייה טגה, גאל מרגוליס, חמזה בארי, מושיקו לוגסי, מילאן סמיליאניץ', יאיר זיו, יובל אבידור.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מכבי נתניה
צילום: עוז מועלם
מומלצים