שתף קטע נבחר

שחקן בחיפה: "רוצים לנצח קבוצה גדולה"

דריכות אצל הירוקים לקראת המשחק הביתי מול הפועל ב"ש (ב', 20:55): "אנחנו מגיעים בקו עלייה". פלט לא יחגוג אם יכבוש מול האקסית

דריכות גדולה במכבי חיפה לקראת המפגש הערב (ב', 20:55) מול הפועל ב"ש בסמי עופר. חיפה מגיעה למשחק מעודדת מהניצחון על סכנין ובקבוצה מקווים שהקבוצה תצליח סוף סוף לנצח "קבוצה גדולה", לראשונה העונה.

 

 

הירוקים זוכרים היטב את המפגש בסיבוב הראשון בטוטו טרנר שהסתיים ב-0:0 ולמרות שייתה רוב דקות המשחק ב-10 שחקנים. שחקן בחיפה אמר לקראת המשחק : "ב"ש קבוצה מצוינת והיא מוכיחה את זה לא פעם. אנחנו, מנגד, בקו עליה וכולם מגיעים דרוכים. רוצים לנצח לראשונה העונה קבוצה גדולה".

 

גליינור פלט, שיפגוש את האקסית, לא יחגוג במידה ויכבוש, אך ניתן לראות באימונים האחרונים כמה הוא נרגש. רוני לוי יבצע שינוי אחד בהרכב לעומת זה שניצח את סכנין במחזור האחרון. דקל

 קינן הוותיק יחזור ל-11 על חשבונו של אעיד חבשי. בחיפה מרוצים מחבשי אך במשחק מהסוג הזה לוי מעדיף את הניסיון של קינן.

 

יוסי בניון ימשיך לעלות בהרכב ובקבוצה מקווים כי הקפטן, שכבש במשחק האחרון, ימשיך ביכולת הטובה. 30 אלף צופים צפויים למלא הערב את סמי עופר כאשר לב"ש הוקצו 3,000 כרטיסים למשחק. לפני המשחק תתקיים דקת דומייה לזכר שני אוהדי מכבי חיפה שהלכו לעולמם, אלון בק"ל ז"ל, שנרצח בפיגוע בדיזינגוף, ושליו חזן ז"ל, חייל שנפטר בשבוע שעבר.

 

 

הרכב משוער: ולדימיר סטויקוביץ'; אוראל דגני, דקל קינן, מארק ואליינטה, טאלב טאווטחה; נטע לביא, ג'אבר עטאא, לודביק אוברניאק, יוסי בניון; אלירן עטר, גליינור פלט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
שחקני מכבי חיפה
צילום: אבי רוקח
מומלצים