שתף קטע נבחר

קוויקי: דיילת סופר-נני

מה פתאום החלטנו להמליץ לכם לטוס לריגה, מה קורה בפארק החדש בחולון ודיילת אחת שהצליחה לרגש את העולם. כל חדשות ערוץ החופש בשתי דקות

חברת התעופה הלאומית של לטביה, אייר בלטיק, מרחיבה את פעילותה בישראל. החברה הנחשבת לאחת הדייקניות בעולם תבצע מעתה שלוש טיסות שבועיות בקו תל אביב ריגה, עם אפשרויות נוחות לטיסות המשך למדינות סקנדינביה במחירים מוזלים. מחיר טיסה התחלתי לריגה ללא משלוח מזוודה יעמוד על 299 דולר.

אייר בלטיק ()
אייר בלטיק

לטביה נבחרה גם לאחד היעדים המומלצים של מדריך הטיולים לונלי פלאנט ל-2016. לצד לטביה, נבחר גם הארכיפלג פאלאו (PALAU), אבל את המקום הראשון תפסה בוצואנה שבדרום אפריקה. במדריך נכתב כי מדובר במדינה דמוקרטית, מתקדמת אך גם כזו עם טבע פראי.

 

פארק פרס בחולון מתחדש במתחם בילוי ופנאי חדש. במתחם שייקרא "לה פארק" ויתפרש על שטח של כשישה קילומטרים רבועים, תמצאו אגם בו ניתן לשוט בסירות, הפעלות לכל המשפחה, הופעות, תערוכות וכמובן גם קניון עם שלל חנויות ורשתות מזון.

הדיילת והתינוק על ידיה (צילום: מתוך פייסבוק) (צילום: מתוך פייסבוק)
הדיילת והתינוק על ידיה(צילום: מתוך פייסבוק)
 

לתשומת לב הנוסעים לחו"ל, שינוי קל השבוע בנתב"ג: כל הטיסות הבינלאומיות הועברו זמנית לטרמינל שלוש, עד יום שישי השבוע. טיסות הפנים מנתב"ג ימשיכו לצאת כסדרן מטרמינל 1.

 

וזו התמונה שעשתה לנו את השבוע: התר גוץ', נוסעת בחברת סאות'ווסט איירליינס בארצות הברית שיתפה בפייסבוק את התמונה הזו, ובה נראית הדיילת בטיסה מרגיעה את התינוק בן תשעת החודשים של התר. זמן קצר לאחר ההמראה התינוק בכה והתקשה להירגע, והדיילת נחלצה לעזרתה של הנוסעת שהיתה קשורה עדיין לחגורה, לקחה את התינוק, ועשתה איתו סיבוב במטוס עד שנרגע. הפוסט של התר זכה יותר מ-400 אלף לייקים וכשישים אלף שיתופים בפייסבוק. איזה מאמי.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מתוך פייסבוק
הדיילת שכבשה את הרשת
צילום: מתוך פייסבוק
מומלצים