שתף קטע נבחר

תורג'מן חתם בהפועל ת"א עד סיום העונה

פרסום ראשון: החלוץ בן ה-24, שאיבד את מקומו בסגל של מכבי חיפה, יחזק את החלק ההתקפי החלש של האדומים. תורג'מן: "יש לי רעב גדול לדקות משחק ובאתי כדי לעבוד קשה. הגעתי למקום הנכון". גיא אסולין ערך אימון בכורה: "עשיתי טעויות קריטיות בקריירה, הייתי אמור להגיע לכאן כבר בקיץ"

אחרי פתיחת העונה החלשה מאוד שלה, הבטיחה הפועל תל אביב כי תבצע מספר שינויים בסגל כדי לא להסתבך בקרבות נגד הירידה לליגה הלאומית. כעת היא מתחילה לקיים.

 

צו 8 לגוטמן: על הנעשה בהפועל ת"א מאחורי הקלעים

 

בתחילת השבוע הודיעו האדומים על צירופם של לוטם זינו וגיא אסולין, והיום (ד') המשיכו לחזק את החלק ההתקפי של הקבוצה אחרי שחלוץ מכבי חיפה, אלון תורג'מן, חתם עד סיום העונה ויצורף לקבוצה של גיא לוי בהשאלה. במסגרת ההסכם בין שתי הקבוצות נקבע כי להפועל תהיה אופציה לרכוש את השחקן בסיום העונה, בתמורה לחצי מיליון דולר. כזכור, כבר לפני כחודש פרסמנו כי הוא עתיד לעזוב בינואר.

 

תורג'מן, שיערוך מאוחר יותר את אימון הבכורה, אמר לאתר הרשמי: "אני שמח להצטרף להפועל תל אביב, באתי כדי לתרום להתקפה של הקבוצה ואעשה את כל מה שצריך בכדי להצליח במשימה שלי. יש לי רעב גדול לדקות משחק

ובאתי כדי לעבוד קשה ביחד עם כל השחקנים והצוות. יש לנו הרבה עבודה כשהמטרה היא כמובן להתייצב בטבלה, להשיג ניצחונות ולשפר את היכולת הקבוצתית".

 

תורג'מן בן ה-24, שאיבד את מקומו בסגל של רוני לוי, היה מחוזר על ידי מספר קבוצות לפני פתיחת חלון ההעברות של חודש ינואר. בסופו של דבר הוא בחר בהפועל ת"א, שתהיה קבוצתו השלישית בקריירה אחרי ששיחק בעבר גם בהפועל פתח תקווה. הוא צפוי להיות החלוץ המוביל של האדומים והחתמתו מורידה את הסיכויים שטוטו תמוז יצורף לקבוצה.

 

גיא לוי. העביר את אימון הבוקר של הפועל ת"א (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
גיא לוי. העביר את אימון הבוקר של הפועל ת"א(צילום: עוז מועלם)

 

אסולין: "הייתי אמור להגיע להפועל כבר בקיץ"

הסערה בהפועל ת"א סביב עמדת המאמן והצטרפותו הצפויה של אלי גוטמן טרם נרגעה, אבל בינתיים גיא לוי עדיין כאן והבוקר גם העביר את אימון הקבוצה.

ההערכה היא שגיא לוי מתלבט עם עצמו האם להישאר לצד אלי גוטמן, שאמנם טרם סיכם סופית את תנאיו, אבל הערכה במועדון היא שבתחילת השבוע הבא הוא כבר יהיה בוולפסון. האדומים ממתינים בינתיים לתשובה מלוי. 

 

באימון השתתפו שחקני הרכש החדשים: גיא אסולין ואלון תורג'מן, שחתם היום. לוטם זינו, שנסע לשווייץ לסידורים אחרונים, צפוי לחזור מחר. שחקן הרכש הרביעי שצפוי לחתום ב-24 השעות הקרובות הוא אביחי ידין, שהגיע עם הפועל להבנות על תנאיו, ורק סעיפים קטנים טרם סוכמו. אפשר שמחר הוא יסגור ויצטרף לאימונים.

 

גיא אסולין. "לא מצטער שעזבתי בגיל 12" (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
גיא אסולין. "לא מצטער שעזבתי בגיל 12"(צילום: עוז מועלם)

 

עבור גיא אסולין, שעזב את הארץ בגיל 12, הפועל ת"א תהיה קבוצת הבוגרים הראשונה שבה הוא משחק בישראל. הוא אמר באימון: "אני מאושר להצטרף להפועל ת"א.

הייתי אמור להגיע כבר בקיץ, אבל דברים לא הסתדרו אז. יהיה לי מאמן כושר ובהדרגה אחזור לעצמי. לא מצטער שעזבתי בגיל 12. נכון, קיבלתי החלטות מקצועיות לא נכונות וקריטיות לקריירה שלי, אבל כעת החלטתי לשחק באבהבה בהפועל ואתרגל מהר למציאות החדשה". 

 

כשנשאל לגבי גיא לוי שהביא אותו ולא ברור אם ימשיך, השיב אסולין :"לא יודע מה יהיה עם גיא. אני צריך לתרום על המגרש". אלון תורג'מן: "הגעתי למקום הנכון אחרי שמכבי חיפה החליטה לשחרר אותי. הלחץ שיש כאן הוא לחץ טוב, זה לא מפחיד אותי. להפועל יש סגל מצויין ואני מאמין בעצמי. אפשר לעשות דברים יפים".

  


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אלון תורג'מן וגיא אסולין
צילום: עוז מועלם
מומלצים