שתף קטע נבחר

בכר: "ההפסד לעכו היה נקודת שפל שלנו"

לקראת המפגש הקרוב (ש', 19:30), בבאר-שבע לא שכחו את ההפסד לקבוצה של הוכנבוים בסיבוב הקודם. על התחרות העזה על מקום בהרכב: "השחקנים יודעים שהכול מקצועי"

הפועל באר-שבע ערכה היום (ה') את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בשבת בטוטו טרנר נגד הפועל עכו (19:30)

 

בבירת הנגב עדיין זוכרים את ההפסד האחרון של הקבוצה, נגד אותה עכו בסיבוב הראשון. המאמן ברק בכר: "זה לא היה נעים והיווה איזושהי נקודת שפל. ידעתי גם אז שנשתפר. גם הפעם המשחק הזה הוא לא באנקר לטובתנו. נבוא מוכנים. יש קרב טוב בצמרת וכל משחק חשוב. איבדנו שתי נקודות חשובות בחיפה ולא נרצה לאבד עוד".

 

ברק בכר במסיבת העיתונאים: "נצטרך לבוא בגישה טובה יותר" (צילום: הרצל יוסף) (צילום: הרצל יוסף)
ברק בכר במסיבת העיתונאים: "נצטרך לבוא בגישה טובה יותר"(צילום: הרצל יוסף)

 

על העובדה שקבוצתו שוב תיאלץ להסתדר נגד הסתגרות של היריבה: "גם מכבי חיפה הסתגרה במחצית השנייה ומצאנו פתרונות. למרות שלא כבשנו באותה מחצית, הגענו להרבה מצבים. מצאנו בעבר פתרונות לנצח משחקים כאלה. נצטרך לבוא בגישה יותר טובה משבאנו נגד חיפה ורעננה, אז לא פתחנו טוב. נפלנו קצת באגרסיביות. לשמחתי הרמנו את עצמנו בהמשך".

 

המאמן ייאלץ להסתדר בתקופה הקרובה ללא וויליאם סוארז הפצוע. לפני שנתיים היעדרות של הברזילאי בגלל פציעה הייתה אחת הסיבות לכך שהקבוצה לא הצליחה להוות פקטור במאבק האליפות.

 

אליניב ברדה במהלך האימון היום (צילום: הרצל יוסף) (צילום: הרצל יוסף)
אליניב ברדה במהלך האימון היום(צילום: הרצל יוסף)

אוגו ו-ווקאמה מבצעים מתיחות (צילום: הרצל יוסף) (צילום: הרצל יוסף)
אוגו ו-ווקאמה מבצעים מתיחות(צילום: הרצל יוסף)

 

"מה שהיה בשנים עברו לא רלוונטי. נכון שוויליאם חשוב אבל יש מחליפים לא פחות טובים. לואי טהא שיחליף אותו הוכיח את זה גם נגד תון במוקדמות הליגה האירופית כשהוא נכנס במצב לא פשוט והיה טוב. גם בחיפה הוא עשה את זה במקום סוארז. שחקנים מחכים להזדמנויות כאלה ואנחנו סומכים עליו", אמר המאמן.

 

בניגוד לחיסרון בהגנה, בהתקפה בכר נהנה מצרות טובות. כל השחקנים כשירים ויש מאבק עז על מקום בהרכב. "יש מקום לכולם", התייחס לכך בכר, "יש עומסים ובשבוע הבא גם משחק גביע. רואים ששחקנים מתעייפים לא רק פיזית אלא גם מנטלית. מי שטוב ישחק. השחקנים יודעים שהכל מקצועי. מי שלא משחק יכול להיות מאוכזב, השאלה היא איך הוא לוקח את זה. התפקיד שלנו הוא לקחת שחקנים, לדבר ולהכין אותם לזה שכולם ישחקו".

 

במקביל להכנות למשחק עסוק בכר בימים האחרונים בחיפושים אחר עוזר מאמן במקומו של שרון מימר, שעזב לטובת תפקיד המאמן הראשי של הפועל כפר-סבא.

 

בכר: "ניקח החלטות בימים הקרובים. אני בודק את כל האופציות. זה דבר מאוד חשוב אז לא אמהר לקבל החלטה. אמנה מישהו שמתאים לצוות הצעיר והרעב שיש פה ומתאים למועדון הזה. בחיפושים אני לא מסתכל אם הבן אדם הוא מקומי או לא. אני בודק אם הוא טוב או לא".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים