שתף קטע נבחר

טאהא: "זו הזדמנות להוכיח שמגיע לי לשחק בהרכב"

הבלם של הפועל באר שבע יחליף את וויליאם סוארז הפצוע במשחק מול הפועל עכו בשבת (19:30): "זה חלום של כל ילד להגיע לקבוצה כמו הפועל ב"ש". ג'ון אוגו יחזור ל-11, מאור מליקסון על הספסל. עכו תגיע עם הרכב חסר

הפועל באר שבע תארח מחר (ש', 19:30) באיצטדיון טוטו-טרנר את הקבוצה האחרונה שהנחילה לה הפסד ליגה, הפועל עכו. סיבוב שלם עבר מאותו משחק, אבל מאז עבר הרבה על הקבוצה של ברק בכר, שממועמדת לתואר אכזבת העונה כבשה את המקום הראשון בטבלה, בו היא גם נמצאת כעת. ב-12 המשחקים מאז השיגה ב"ש עשרה ניצחונות ואת השניים הנוספים היא סיימה בתיקו.

 

 

הקשר ג'ון אוגו יחזור להרכב לאחר היעדרות של שבועיים, תחילה בשל חתונתו ולאחר מכן בשל צהובים. הניגרי המצוין יבוא על חשבונו של רועי גורדנה שיחזור לספסל. גם מאור מליקסון יחזור לסגל לאחר שהחלים ממתיחה, אך בהרכב ימשיכו לקבל קרדיט מאור בוזגלו ואנטוני וואקמה, שהיו טובים ב-1:1 נגד מכבי חיפה ביום שני. במרכז ההגנה יחסר הבלם וויליאם סוארז, ששבר צלע ב-1:1 במשחק בסמי עופר. הברזילאי המריא אתמול לחופשה משפחתית ולפני כן אירח בביתו את השחקן שפצע אותו, החלוץ החיפאי גליינור פלט, שנחשב לחבר קרוב שלו.

 

טאהא יפתח לצד צדק. "מאחל לוויליאם סוארז שיחלים ויחזור כמה שיותר מהר" (צילום: הרצל יוסף) (צילום: הרצל יוסף)
טאהא יפתח לצד צדק. "מאחל לוויליאם סוארז שיחלים ויחזור כמה שיותר מהר"(צילום: הרצל יוסף)

 

מי שימלא את מקומו של סוארז בתקופה הקרובה הוא לואיי טאהא, שבעצמו לא כשיר במאה אחוז מכיוון שגם הוא נפצע במשחק בחיפה לאחר שנכנס כמחליף והציג יכולת גבוהה.

במקרה שלו מדובר במכה חזקה שספג מיוסי בניון וגרמה לו לשטף דם באיזור האגן. "אני מאחל לוויליאם שיחלים ויחזור כמה שיותר מהר", איחל טאהא לבלם אותו הוא מחליף. טאהא הוסיף: "אני נמצא בקבוצה גדולה עם סגל איכותי ורחב אז צריך סבלנות ולי יש סבלנות. עכשיו אני אשחק. בשביל זה הביאו אותי לפה, לעשות את העבודה כמו שצריך. העונה אני משחק פחות, אבל תמיד נשאר חיובי ותמיד נותן מאה אחוז. עכשיו יש לי את ההזדמנות להראות לכולם שמגיע לי לשחק בהרכב".

 

לפני שנה עוד היה טאהא שחקן של הפועל רעננה, בעוד כשבועיים הוא יסגור שנה כשחקן של ב"ש אליה הצטרך בחלון ההעברות של חודש ינואר בעונה שעברה. על השינוי שעבר עליו מאז הצטרך לפרויקט של אלונה ברקת, סיפר הבלם: "זה חלום של כל ילד להגיע לקבוצה כמו הפועל באר שבע. ברוך השם הצלחתי להגשים את זה, עכשיו השאיפה שלי היא להתבסס בהרכב ולהיות שחקן מוביל".

 

אומנם הוא לא הרבה לשחק העונה ופתח בהרכב רק פעם אחת בליגה, אך בהחלט אפשר להגדיר שתרומתו הגדולה עזרה לקבוצה, בעיקר בעזרה בקליטת המוצלחת של מהראן ראדי, שנחשב לקרוב אליו מאוד. טאהא: "אני ומהראן חברים מזמן ולא רק מהעונה. הוא אדם מדהים שעזר לי המון בקריירה. הוא מדבר איתי הרבה ונותן לי טיפים רבים. הוא הרבה זמן במקצוע הזה. אני עוזר לו להשתלב בעיר ואני שמח שהוא בא לפה".

 

אצטדיון טוטו-טרנר צפוי להיות מלא, אך נותרו עדיין כרטיסים לרכישה וקופות האיצטדיון ייפתחו שלוש שעות לפני שריקת הפתיחה. שאטלים לאוהדים יחלו מהשעה 17:00. לראשונה יוצבו באיצטדיוח דוכני מכירה ממוצרי החנות הרשמית של המועדון.

 

הרכב משוער: דודו גורש; בן ביטון, שיר צדק, לואיי טאהא, בן תורג'מן; ג'ון אוגו, אובידיו הובאן, מהראן ראדי, מאור בוזגלו, אנטוני וואקמה; אליניב ברדה.

 

הוכנבוים. יגיע לבאר שבע ללא ארבעה שחקני הרכב (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
הוכנבוים. יגיע לבאר שבע ללא ארבעה שחקני הרכב(צילום: אלעד גרשגורן)

 

הפועל עכו: בכורה לדיין וחאטב

הפועל עכו תשחק מחר בבאר שבע ללא ארבעה שחקני הרכב הראשון שמורחקים עקב כרטיסים צהובים - ברניסלב יובאנוביץ', עדנאן זחירוביץ', סמואל גילמור ודור כוכב. הקשר גיא דיין אמור לערוך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה וכך גם הבלם החדש, עוביידה חאטב, שהגיע לקבוצה מבני סכנין. השניים, שהושאלו לעכו עד לסיום העונה, עברו אתמול בבקרה התקציבית.

 

המאמן ירון הוכנבוים הזהיר את חניכיו מהמהירות של חלוצי באר שבע ומהכדורים הנייחים של הקבוצה המארחת מחר. הקשר הצעיר, יניב בריק, שמשחק במדיה של הפועל נצרת עילית עשוי להצטרף למועדון. הקשר שאדי שעבאן, שלא זכה לדקות משחק בקבוצה, ביקש לעזוב את עכו ונענה בחיוב.

 

הרכב משוער: דני עמוס; ליאור לוי, בוריס קופיטוביץ', עוביידה חאטב, שמוליק מלול; משה מישאלוף, גיא דיין, עזאת חלאיילה, (עדי קוסטנטינוס), אחמד קאסום, ציון צמח; אליאור סיידר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
לואיי טאהא
צילום: עוז מועלם
מומלצים