שתף קטע נבחר

משפחת המחבל: "לא הופתענו, ציפינו לזה"

בני משפחתו של נשאת מלחם אמרו לאחר שחוסל כי אם היו יודעים היכן הוא נמצא היו מסגירים אותו. קרוב משפחה: "המשטרה הגיעה לרצוח אותו". תושב השכונה שבה חוסל: "שמח שזה נגמר, צריך עכשיו לחזור לשגרה"

 

בני משפחתו של המחבל נשאת מלחם, שחוסל אחר הצהריים (יום ו'), לא הופתעו מהדרך שבה הסתיים המצוד. "אלף פעם קראנו לו להסגיר את עצמו למשטרה", אמר אחד מקרובי משפחתו. "חבל שזה נגמר בירי למוות. לא הופתענו, צפינו לזה בכל רגע".

 

אביו של אחד הנרצחים: "זו הנחמה שלנו"

 

אותו קרוב משפחה הוסיף והאשים: "המשטרה הגיעה לשכונת אלדהראת כדי לרוצח אותו, והם הצליחו. אם היינו יודעים שהוא נמצא בוואדי ערה היינו בעצמנו שולחים אותו למשטרה. אני גם בטוח שהם לא ימסרו לנו את גופתו. ננסה בכל זאת ואני מקווה שלא ניתקל בקשיים. נשאת מת ואין להם מה לעשות בגופתו".

גופת המחבל ()
גופת המחבל
 (צילום: Google Maps) (צילום: Google Maps)
(צילום: Google Maps)

 (צילום: עידו ארז) (צילום: עידו ארז)
(צילום: עידו ארז)

תושב השכונה בערערה שבה חוסל המחבל סיפר: "בזמן הירי הייתה אווירה מאוד מפחידה. כל הזמן חיפושים. בשעות אחרי צהריים התחלנו לשמוע צעקות של נשים וילדים, וראינו שוטרים ואנשי צבא רודפים אחריו. הם ירו בו ופגעו בחלק הגוף העליון. אחרי הירי אנשים צעקו: 'נשאת חוסל על ידי השוטרים'".

 

לדברי האיש, "לא הרגשתי שנשאת היה אצלנו בשכונה. אם הייתי יודע הייתי מעדכן את המשטרה כי הוא אדם מסוכן ועלול לפגוע באחרים. אני אישית שמח שזה נגמר. עכשיו צריכים לחזור לשגרת חיים רגילה".

 

אוסאמה אבו ואסל, תושב עארה, ביקש להדגיש ש"אנחנו מגנים את מה שעשה נשאת וחייבים לחיות יחד בשלום. הייתי רוצה שהשוטרים יתפסו אותו כדי שנדע גם מה הנסיבות שגרמו לו לירות באנשים בתל אביב. עכשיו קשה לנו לדעת ואולי גם לא נדע. אביו של נשאת אדם טוב ונאמן למדינה, קשה לו קשה להתמודד עם המצב".

 

מחמד יונס תושב ערערה הוסיף: "כולנו מגנים את הרג נשאת מלחם. היו יכולים לירות ברגל. הוא מוכר כאדם שקט ולא כפי שמפרסמים בכלי תקשורת שונים. גם אני מגנה את הירי בתל אביב שבוצע על ידי ההרוג".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים