שתף קטע נבחר

חאבייר קלמנטה: "פיקה החוליגן של ברצלונה"

האלופה תתמודד הערב (ד') מול אספניול בגומלין בשמינית גמר הגביע, אחרי ה-1:4 הסוער במשחק הראשון. המאמן הספרדי תקף את הבלם: "אינו מבין שהוא שחקן חשוב". נוליטו קרוב לחתימה בבארסה

בשבוע שעבר התקיים דרבי סוער בין ברצלונה לאספניול בגביע המלך, אשר הסתיים ב-1:4 לזכות האלופה ובשני שחקנים מורחקים משורות ה"תוכים". לאחר שריקת הסיום התנהלה תגרה בהשתתפות השחקנים, אשר קיללו זה את זה.

 

בעקבות אותה מהומה ספג לואיס סוארס עונש הרחקה והוא ייעדר מהגומלין הערב בשמינית הגמר. כולם ממתינים לראות אם המשחק יעבור בשקט, שני המאמנים הצטלמו יחדיו על מנת להרגיע את האווירה, אבל מי שחימם בינתיים את העניינים היה מאמן נבחרת ספרד לשעבר ומאמן נבחרת לוב כיום, חאבייר קלמנטה.

 

שחקני ברצלונה ואספניול במשחק הראשון (צילום: getty images) (צילום: getty images)
שחקני ברצלונה ואספניול במשחק הראשון(צילום: getty images)

חאבייר קלמנטה בתקופה בה אימן את נבחרת סרביה (צילום: איי פי)
חאבייר קלמנטה בתקופה בה אימן את נבחרת סרביה(צילום: איי פי)

 

הבאסקי העביר ביקורת קשה על ג'רארד פיקה מבארסה: "לפעמים הוא נראה כמו חוליגן. הוא החוליגן של ברצלונה ולא מבין שהוא שחקן חשוב בקבוצה שלו ובנבחרת. במשחק הראשון היו שתיים או שלוש כניסות חזקות ולא נורמליות. אחר כך נאמרו כמה מילים שסיבכו את כל העניינים. שחקנים צריכים לשמור על התדמית שלהם".

 

 

לואיס אנריקה וקונסטנטין גאלקה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
לואיס אנריקה וקונסטנטין גאלקה(צילום: EPA)

 

הסנגלי פאפה דיופ והקשר הפרגוואי הרנן פרס, אשר הורחקו במשחק הראשון, ייעדרו הערב מההרכב אותו יציב מאמן אספניול, קונסטנטין גאלקה. ויקטור סאנצ'ס וחוסה אלברטו קניאס הפצועים

לא יעמדו גם הם לרשותו של המאמן הרומני.

 

מאמן ברצלונה, לואיס אנריקה, יעניק מנוחה לחלק משחקני ההרכב הראשון ועשוי להציב במקום סוארס בחוד את הטורקי ארדה טוראן. פיקה, הנמצא במרכז המחלוקתף עשוי לרדת לספסל, כאשר מארק ברטרה וחאבייר מסצ'ראנו יתפקדו כבלמים.

 

גם ג'ורדי אלבה עשוי לקבל מנוחה, כאשר אחד מהשניים - ז'רמי מתיה או אדריאנו, יפתח כמגן שמאלי. מארק אנדרה טר שטגן יעמוד בשער. ברצלונה קרובה לסיכום על צירופו של כוכב סלטה ויגו, נוליטו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים