שתף קטע נבחר

שאקירה חוזרת, בגרסה לילדים בלבד

מותו של דיוויד בואי העביר את העולם לדום וגרם לגדולי המוזיקאים לפתוח את האלבום. וגם: השיר החדש של שאקירה מכה גלים בממלכת החיות של דיסני וקנדריק לאמאר מוציא את הצד הרך של קניה ווסט - שמצדו עושה לסיה את השבוע. "הפופוליסט"

שבוע קשה עבר על עולם המוזיקה והעולם בכלל, עם היוודע דבר מותו של דיוויד בואי. גם מי שלא הכיר את פועלו של המוזיקאי הענק, אם בכלל יש מישהו כזה, לא הצליח להתחמק מעוצמת התדהמה והעצב שחוו מיליוני מעריצים, ביניהם גם מוזיקאים אחרים מכל הז'אנרים האפשריים.

 

פול מקרטני, מיק ג'אגר, סיה, הפו פייטרז, דה וויקנד, יו-2, קניה ווסט ועוד רבים וטובים הקדישו לו מילים אחרונות, כשרבים גם העלו תמונות מזכרת משותפות. אנחנו כאן נמשיך לחגוג את המוזיקה והמורשת של הכוכב, שלאורך כל השנים והצלילים, המשיך לפרוץ גבולות ולתת לכולם את ההרגשה שגם השונה - הוא מהמם.

 

אני ודיוויד בואי. מוזיקאים נפרדים בתמונות וציוצים ()
אני ודיוויד בואי. מוזיקאים נפרדים בתמונות וציוצים

אין דה קלאב עם איגי

ובנימה יותר אופטימית ועל טהרת הכיף המוזיקלי שהיה פה לפני שהעולם השתתק, קבלו את איגי אזליה עם שיר חדש, שמכין אותה לקהל חדש - הקלאברים. “Azillion” עדיין לא הוכרז כסינגל הרשמי של איגי אבל הוא בכל זאת נותן טעימה מאוד מתוקה ממה שמצפה לנו באלבום הממשמש ובא, ושמו "Digital Distortion".

 

איגי אזליה - "Azillion"

 

התקופה האחרונה היתה די שקטה בעשייה מצד הראפרית האוסטרלית, פחות או יותר מאז שיתוף הפעולה הלא מאוד מוצלח עם בריטני ספירס, עליו צייצה בשעתו גם עקיצה לקולגה, כשטענה כי "אי אפשר לצפות שהשיר ימריא במצעדי הפזמונים כשאת לא מדברת עליו בשום מדיה, אז כן, אני רק 'משתתפת'' בו". כך או כך, בסינגל הטרי היא כבר צועדת לגמרי לבד ואנחנו נהנים מהדרך.

 

קניה להמונים

ומאיגי לאיזי, הלוא הוא קנייה ווסט (כינוי שכזה). רק בשבוע שעבר הוציא הראפר סינגל חדש, והנה גם השבוע הוא מפנק בחומר טרי מהתנור, שהוא למעשה שני סינגלים מחוברים - כי תמיד הוא חייב להגזים.

 


"Real Friends", ו-"No More Parties In LA". להאזנה - לחצו על התמונה

 

הפעם, במה שזכה לשם "Real Friends", מתארח Ty Dolla $ign, כשב"No More Parties In LA" שמגיע מיד אחריו, משתתף קנדריק לאמאר, מיודענו מ-11 המועמדויות לגראמי. שני הביצועים גם יחד נשמעים כבר הרבה יותר טוב מ-"Facts" הקודם והצעקני, כשהם מביאים קצת מהצד הכנה של קניה. השבוע הוא גם בישר שסיים רשמית את העבודה על האלבום המלא, שינחת בפברואר. צפו לבאות.

 

וגם לסיה נשאר

עוד שבוע, עוד סינגל חדש של סיה, שבאופן מפתיע - משאיר אותנו דווקא במחוזות הקניה ווסט. מסתבר שאת הסינגל החדש של הגברת, "Reaper" שמו, כתב והלחין לה הראפר, ובהתאם - ניתן לחוש בו את נגיעתו לכל אורכו.

 

סיה - "Reaper"

 

אז אחרי שכבר קצת איבדנו את הידיים והרגליים בין כל סינגלי הסיה שנחתו בחודשים האחרונים, מצליח החדש לספק משב רוח רענן שמתבלט מעל השאר. אז כן, שיתופי פעולה בין ענקים זה מבורך, אבל לאור דשדושי התקופה האחרונה, נראה שאם סיה רוצה לשבור את האינטרנט כמו פעם, מומלץ שלקליפ תיקח את קים קרדשיאן. או משהו כזה

 

שאקירה חוזרת, בערך

הו שאקירה שאקירה, כמה שחסרת לנו. אנחנו מבינים שאת מאוד עסוקה בגידול הילדים עם הבעל הפוטוגני שלך, ועדיין - הכנסת אותנו לבצורת קשה בגזרת הזמרות הלטיניות הגדולות באמת.

 

שאקירה - "Try Everything"

 

אז עכשיו היא חוזרת, פחות או יותר, ותורמת את קולה לסרט המצויר הבא מבית דיסני "זוטופיה", שייצא באמצע פברואר. בחדש, לצד כוכבים כמו ג'ייסון בייטמן, ג'ניפר גודווין ואידריס אלבה, מגלמת הזמרת את הצביה גאזל. כלומר מדובבת. כנראה שהיא מעדיפה שהילדים יראו כמה שפחות את הירכיים שלה, ''שלא משקרות''.

 

ואי אפשר כמובן ללהק את שאקירה לסרט מבלי לבנות על שיר אחד או שניים. השבוע קיבלנו את "Try Everything", שיר הנושא של הסרט בביצועה, שהוא הרבה פחות אש לטינית ויותר פרווה ממה שאנחנו רגילים לקבל ממנה. אבל אין מה לעשות, אחרי תקופה כה ארוכה של שתיקת סינגלים - אנחנו ניקח הכל.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
שאקירה, גרסת הצביה
צילום: gettyimages
לאתר ההטבות
מומלצים