שתף קטע נבחר

טיפול שיקום לשיער זוהר, מבריק וחלק

רשת HairCenter מציעה מגוון רחב של החלקות שיער. אני בחרתי בהחלקת שיקום, שמבטיחה טיפול בחומרים שאינם מזיקים לשיער והחלקה שכוללת גם שיקום לשיער. הסניף אליו הגעתי (סניף הדגל שנמצא בתל אביב) מפואר מאד, מוקפד בכל פינה ומפנק את הלקוחות עם דברי מתיקה.

 

נשים רבות סובלות משיער פגום עקב טיפולי שיער כימיים או כתוצאה מחוסר ויטמינים והשיער נשבר ומתפצל ואינו צובר אורך ונשאר קצר. החלקת קראטין מעניקה חוזק לשיער פגום אשר עבר תהליכים כימיים ואינו מסוגל לשמור על טקסטורה מפני שסיב השערה נפגם והשיער הופך להיות מזוגזג ומקורזל.

 

בהחלקת קראטין לשיער מובהר או שיער אשר ניזוק כתוצאה מתהליכים כימיים שעבר וניזוק הינו התהליך המומלץ ביותר לשמירה וסגירת סיב השיער. תהליך שיקום השיער מתבצע ע"י החדרת קראטין טהור שהינו חלבון המצוי בסיב השיער ובונה ומשקם את נזקי השיער וכך למעשה שומר ומגן עליו ועל החוזק והחוסן שלו.

 

התהליך אורך כשעה וחצי עד שעתיים ובסיומו ניתן לחפוף את השיער מהחלקת הקראטין והתוצאות מרהיבות ומדהימות אפילו אותנו כל פעם מחדש, השיער רך, מבריק וגמיש, ללא יובש ובלתי שביר.

 (צילום: אביב חופי) (צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

מריחת החומר על השיער נעשית כמו במריחת צבע. לחומר מוכנסת אמפולת קראטין במטרה להשיג תוצאה של ברק וזוהר לשיער. לאחר המתנה של שעה לספיגת החומרים, המטפל מייבש לי את השיער.

 

חצי שעה אחר-כך העבירו מחליק על שיערי והמתנתי כחצי שעה נוספת כדי שהשיער יספוג את החומר ויתקרר.

 

בשלב הבא השיער נשטף (ללא שמפו) במים פושרים, והונחה עליו מסכה לחמש דקות ולאחריה היא נשטפה במים פושרים.

במהלך הטיפול לא הורגש ריח חריף או צריבה על פני העור ובעיניים, החומר איכותי ומטרתו הראשונה, כך הוסבר לי, לשקם את השיער. הערך המוסף כתוצאה מהטיפול הינו, שיער חלק, מבריק, מלא חיוניות ורך כמשי.

 

מדובר בטיפול מפנק שמשיג תוצאות מעולות ובעיקר מהירות. השיער לא נראה כאילו הוחלק, אבל מרגיש לגמרי בריא וחלק.

 

טיפול שיקומי לשיער: 1,000-1,500 שקל, החלקות שיקום: 1,000-1,800 שקל, ברשת HairCenter, בסניפים בתל אביב, ראשון לציון, באר שבע, חיפה, נתניה ובקרוב – בירושלים. טלפון: 27597*




לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
טיפול השיקום בשיער יוצר החלקה טבעית
צילום: shutterstock
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים