שתף קטע נבחר

דיווח: ג'ורדן פרמאר בדרך לפנאתינייקוס

הגארד ששוחרר ממכבי ת"א קרוב לחתימה בקבוצתו של סשה ג'ורג'ביץ', כך מדווחת התקשורת היוונית. קוסטאס פאפאניקולאו מצטרף לאולימפיאקוס

מה שלא טוב למכבי ת"א מספיק טוב לפנאתינייקוס? יכול מאוד להיות שכן. התקשורת היוונית מדווחת בשעות האחרונות על כך שאחת משתי מעצמות הכדורסל היווני קרובה לסיכום עם ג'ורדן פרמאר על חוזה עד לסיום העונה.

 

פרמאר שכזכור חתם על חוזה עתק במכבי ת"א על סך יותר ממיליון דולר, סיים את דרכו בקבוצה לאחר שלא הצליח להשתלב בשיטת המשחק של ז'אן טבק.

 

ב-8 משחקי יורוליג בהם לקח חלק קלע הגארד הישראלי-אמריקאי 8.9 נקודות ומסר 2.8 אסיסטים ב-20 דקות. בליגה מספריו היו טובים יותר (10.5 נקודות ו-4.1 אסיסטים), אך השילוב שלו עם טיילור רוצ'סטי לא עבד.

 

פנאתינייקוס נמצאת בבעיה גדולה בטופ 16 ואחרי שלושה מחזורים היא ממוקמת במקום ה-7 והלפני אחרון בבית שלה במאזן שלילי (2:1). אחרי ההפסד האחרון של הקבוצה לכוכב האדום בלגרד, השחקנים והמאמן סשה ג'ורג'ביץ נקנסו על ידי ההנהלה במשכורת חודשית. גם בשלב הראשון אחרי הפסד חוץ מפתיע לסטלמנט גורה הפולנית השחקנים ספגו קנס (50 אלף יורו).

 

בדרך לאתונה? פרמאר (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
בדרך לאתונה? פרמאר(צילום: ראובן שוורץ)

 

במקביל ביוון מדווחים שקוסטאס פאפאניקולאו, אחד הכישרונות הגדולים במדינה בדרכו חזרה מה-NBA לאולימפיאקוס. הפורוורד היווני ששיחק בשורות האדומים במשך ארבע עונות, חתם בעונה

 הקודמת בשורות יוסטון רוקטס במדיה קלע 3.7 נקודות ב-50 משחקים. לאחר מכן עבר לדנבר, אך שוחרר ממנה לפני מספר ימים. פאפאניקולאו העדיף את ההצעה של אולימפיאקוס על פני זאת של פנאתינייקוס.

 

חברו הטוב, גיורגיוס פרינטזיס אף העלה פוסט מרגש לחשבון הפייסבוק שלו בו כתב: "ברוך הבא הביתה" ואף הוסיף תמונה של שניהם מחובקים מהעבר במדי אולימפיאקוס. לאחר זמן מה פרינטזיס מחק את הפוסט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ג'ורדן פרמאר
צילום: עוז מועלם
מומלצים