שתף קטע נבחר

איומי טרור בניו ג'רזי: תשעה בתי ספר פונו

מוסדות חינוך שונים במדינה קיבלו סדרת איומים מאלמוני שטען כי שתל פצצות במבנים וכי הוא מתכנן גם לבצע פיגועי ירי. התלמידים הורחקו ונפתחה חקירה: "עדיין לא ברור אם לאיומים יש תוקף, אבל צריך לשמור על ביטחון התלמידים"

פינוי תלמידים בניו ג'רזי. "חייבים לשמור על ביטחונם" ()
פינוי תלמידים בניו ג'רזי. "חייבים לשמור על ביטחונם"

לפחות תשעה בתי ספר בניו ג'רזי פונו היום (ג') או נחסמו לכניסה ויציאה בעקבות סדרת איומים בידי אלמוני, שטוען כי הציב פצצות במוסדות החינוך וכי איים לבצע פיגוע ירי המוניים בהם. כך דווח הערב בכלי תקשורת בארה"ב מפי הרשויות במדינה. לאחר כמה שעות פורסם כי ככל הנראה הוסר החשש בארבעה מתוך בתי הספר שפונו, אך האיומים עדיין נבדקים.

 

הנהלות בתי ספר בערים טינק, גארפילד, קליפטון, פייר לון, לאוניה, ברגנפילד, אנגלווד והאקנסאק קיבלו איומים ישירים מאדם שטען כי שתל פצצות במבנים. כל בתי הספר נמצאים באותו מחוז בניו ג'רזי, ברגן, ועדיין לא ידוע אם גם בתי ספר במחוזות אחרים במדינה קיבלו איומים דומים.

 

הרשויות במדינה לא מסרו כיצד בדיוק התקבלו האיומים. עם זאת דווח בכמה כלי תקשורת כי לפחות שלושה מבתי הספר קיבלו הודעה מוקלטת עם האיום, ולפחות בית ספר אחד התבשר גם על איום מפני פיגוע ירי המוני.

 

"בשלב זה אין אינדיקציה ברורה שקיים תוקף ממשי לאיומים הללו", אמר גורם במשטרת קליפטון, אחת העיירות המאוימות, לכלי תקשורת בג'רזי. "עם זאת, יש לנקוט כל אמצעי זהירות כדי להבטיח את בטיחות כל בתי הספר במחוז. אנחנו נפרסם מידע נוסף בנוגע לאירועים עם המשך החקירה ותוצאותיה".

 

משטרת גארפילד מסרה כי כלבי גישוש נשלחו לכל בתי הספר בעיר, למרות שאיום התקבל "רק" על בית ספר תיכון אחד בעיר. כל התלמידים פונו למקלט סמוך.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פינוי תלמידים מבית ספר בפייר לון
מומלצים