שתף קטע נבחר

"סוני תשיק סמארטפון עם מעטפת מסך מינימלית"

מכשיר חדש וורדרד תועד ומצא את דרכו אל הרשת. האם זה ה-Xperia C6 המיועד?

בשנת 2015 סיפקה לנו סוני שני מכשירי ביניים מסקרנים בהחלט - ה-Xperia M5 חסין המים והאבק, וה-Xperia C5 Ultra בעל המסך הגדול ומעטפת המסך הזערורית. אם להתבסס על תצלומים חדשים שהופצו במרשתת כעת, בשנת 2016 מצפה לנו המשכיות, לכל הפחות עבור אחד מהדגמים.

 

עוד כתבות באתר HWzone:

הכירו את כונן ה-SSD הראשון בנפח 13 טרה-בייט

אינטל עשויה להשיק מעבד בתדר 5.1 גיגה-הרץ בשנה הקרובה

המשחק הכי מוזר ומקורי שראיתם השנה: Undertale בביקורת 

 

בתמונות ניתן לראות מכשיר בעל מעטפת ורודה ומסך שנמתח מקצה אחד עד לקצה השני, באופן שמעלים למעשה את כל המעטפת הדקה שאנחנו רגילים לראות מצדי מסך הסמארטפון שלנו. החיסכון במקום אינו משמעותי לכאורה, אך מדובר במראה ייחודי ונאה למדי אשר ללא ספק מזכיר את מה שראינו ב-Xperia C5 Ultra, וגורם לרבים להאמין כי מדובר כאן בסמארטפון ה-Xperia C6 שיירש אותו.

 

 (צילום מתוך אתר HWzone) (צילום מתוך אתר HWzone)
(צילום מתוך אתר HWzone)

 

קשה לקבוע זאת בוודאות בהתבסס על כמה תמונות באיכות לא ממש מדהימה, אך נראה כי הדגם החדש לא יציע מסך 6 אינץ' גדול כמו ה-C5 Ultra, אלא מסך בגודל קצת יותר

 סביר וממוצע - אולי 5.5 אינץ', בתוספת רזולוציית 1080p משוערת. הערכה נוספת היא שגם הדגם החדש יופעל בידי שבב של חברת Mediatek - כנראה ה-Helio P10 מתומן הליבות העדכני.

 

סוני כבר שלחה הזמנות למסיבת עיתונאים שתערוך ב-22 בפברואר, במסגרת תערוכת ה-MWC בברצלונה. האם שם נזכה להכיר את סמארטפון ה-Bezelles הזה, לצד עוד כמה מוצרים חדשים?

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מתוך אתר HWzone
זה הסמארטפון?
צילום מתוך אתר HWzone
מומלצים