שתף קטע נבחר

לברון על פיטורי בלאט: "לא אפסיק לומר את דעתי"

פורוורד קליבלנד קאבלירס עלה להתקפה בעקבות הביקורות נגדו והטענות לפיהן הוא אחראי לפיטורי מאמנו: "זה מרגיז כשמלכלכים עליי ואומרים שאני לא מסתדר עם מאמנים". על רענן כץ, שביקר אותו, אמר: "מעולם לא פגשתי את האיש הזה"

לא מעט אנשים מאשימים את לברון ג'יימס , לפחות באופן חלקי, בפיטוריו של דייויד בלאט מקליבלנד קאבלירס . אחת הטענות שעלתה דיברה על כך שג'יימס ניסה לחתור תחת מאמנו במיאמי היט, אריק ספולסטרה, כאשר אחד מבעלי המניות בהיט, הישראלי רענן כץ, טען כי לברון רצה שספולסטרה יפוטר, "אבל לא נתנו לזה לקרות כי הייתה לנו הנהלה טובה".

 

לכל טבלאות ה-NBA  

לברון ג'יימס, מה אתה רוצה לעזאזל? / טור‏

 

הערב (ד') ג'יימס התייחס לביקורות נגדו: "ניתן לאמן אותי. זה מרגיז כשמלכלכים עליי והופכים אותי למישהו שלא מסתדר עם המאמנים שלו, אבל מה אני יכול לעשות? מאז שהתחלתי לשחק כדורסל נתתי כבוד למאמנים שלי, מעולם לא חתרתי תחתם. אפשר לשאול כל אחד מהמאמנים שלי, בקבוצת הילדים, בתיכון, בטורנירים, במחנות, ב-NBA, תמיד מילאתי את מה שדרשו ממני".

 

לברון עולה להתקפה: "נמאס שמלכלכים עליי" (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
לברון עולה להתקפה: "נמאס שמלכלכים עליי"(צילום: gettyimages)

 

"המלך" התנער מטענותיו של כץ ואף עקץ כשאמר: "מעולם לא פגשתי את האיש הזה". בנוסף, ביקש מהעיתונאים שהגיעו למתחם האימונים של קליבלנד שיסבירו לו בדיוק מיהו האיש ומה הקשר שלו למיאמי. כשסיפרו לו שהוא שותף זעיר במניות של המועדון, הגיב: " עכשיו אני מבין מה עומד מאחורי דבריו".

 

הפורוורד המשיך ואמר: "אני לא הבעלים של הקבוצה הזאת, אני לא הג'נרל מנג'ר שלה, אני רק שחקן. מטעים אנשים בגלל שאני כדורסלן חכם ומשמיע את דעתי על נושאים מסוימים. ככה זה גם היה בקדנציה הקודמת שלי בקליבלנד עם פול סיילאס ומייק בראון, וכך גם היה במיאמי עם ספולסטרה, עם בלאט בקאבס ויהיה גם עם טיירון לו. בסופו של יום, להם תהיה ההחלטה הסופית".

 

לברון המשיך: "אני לא מבין מה אנשים רוצים, שאפסיק להשתמש במוח שלי בגלל שיש לי איי.קיו כדורסל כל כך גבוה? אם כן, אז זה לא הולך לקרות, יש לי המון מה לתת למשחק הזה. זה מה שעזר לי לזכות בשתי אליפויות". על השאלה אם הסיכוי לזכייה באליפות עלה בעקבות פיטוריו של בלאט ומינויו של טיירון לו ענה: "זאת שאלה מכשילה".

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים