שתף קטע נבחר

לארי קהינדה מתקרב להפועל עכו

שחקנה של הפועל כפ"ס יגיע לצפון? בקבוצה מקווים כי מערכת היחסים הטובה שלו עם ירון הוכנבוים תעשה את העבודה. עוז פרץ חתם: "יש פה חומר שחקנים מצוין"

בהפועל עכו ממשיכים בשיחות עם חלוצה של הפועל כפר-סבא, לארי קהינדה, שכבר היה אמור להגיע בתחילת העונה לקבוצה בזכות קשריו עם המאמן ירון הוכנביום שאימן אותו בהצלחה רבה בהפועל עפולה. בעכו מנסים במקביל להביא חלוץ זר נוסף.

 

ראשי המועדון והוכובנים היו מרוצים מאוד מהדרך שבה שיחקה אתמול (א') הקבוצה בתיקו 1:1 נגד מכבי חיפה: "זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלנו בעיקר במחצית הראשונה. שלטנו, כבשנו וגם יכולנו לצד המצבים הרבים שהגענו לכבוש עוד שערים" אמר המאמן.

 

"אני סמוך ובטוח שהחברה הנחושים שיש לי כאן בקבוצה מבינים את המצב, ננסה לצבור עוד נקודות על פי התוכנית שלנו עד לסיומו של הסיבוב טרם ההגעה לפליאוף התחתון ואז נעשה את הכול כדי להישאר בליגה" הוסיף הוכנבוים.

 

הקבוצה החתימה את עוז פרץ שכבר מחר יתחיל להתאמן לקראת משחקה הביתי הנוסף בשבת מול עירוני קרית-שמונה: "ראיתי את חומר השחקנים שיש כאן ובטוח שעם עבודה קשה אנחנו נשיג את המטרה להשאיר את עכו בליגת העל. יש כאן שחקנים מצוינים נעשה התאמות ונישאר בליגה"

 

ברניסלאב יובאנוביץ' שהיה ממצטייני המשחק התיקו אתמול מול מכבי חיפה 1-1 יהיה כשיר למשחק בשבת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
לארי קהינדה
צילום: עוז מועלם
מומלצים