שתף קטע נבחר

מכבי ת"א הגישה הצעה רשמית עבור טואטחה

האלופה הציעה לחיפה 650 אלף יורו עבור המגן השמאלי, שמצידה דורשת לפחות מיליון. אחרי שכבש עוד צמד שמנע מקבוצתו הפסד ב-2:2 מול בית"ר ירושלים, ערן זהבי טוען שזה לא רק הוא: "תפסיקו להתעסק בי, זה כבר מביך. החברים שלי נותנים לי את הביטחון והכדורים שאני צריך". עדן בן בסט יישאר

מכבי תל אביב פנתה היום (ג') בשעות הצהריים למכבי חיפה בבקשה לרכוש את המגן טאלב טואטחה בתמורה ל-650 אלף יורו.

 

לטבלת ליגת העל

 

נשיאה של חיפה, יעקב שחר הבהיר לאנשי מכבי כי מבחינתו מדובר במיליון יורו מינימום. הצהובים מצידם לא מוכנים לשפר את ההצעה ושחר בשעות הקרובות יחליט האם להתגמש ולאשר את מעבר השחקן. הירוקים הבהירו כי מבחינתם אין לעסקת ורמוט קשר עם עסקת טואטחה.

 

"לקראת הדרבי אני לא צריך להקרין לשחקנים של מכבי ת"א מוטיבציה. מי שלא עולה עם מוטיבציה לדרבי, אז כבר שום דבר לא יעזור . אנחנו צריכים לנקות את הדברים הרעים מהמשחק מול בית"ר ירושלים ולהתקדם". אחרי ששוב כבש צמד והשיג בעבור מכבי ת"א תיקו (2:2) נגד בית"ר ירושלים שהגדיל את הפער של הפועל באר-שבע לשלוש נקודות, ערן זהבי כבר חושב על הדרבי בעוד חמישה ימים.

 

"מסכים שלא היינו בשיא שלנו. המחצית הראשונה שלנו לא הייתה טובה,  איבדנו הרבה כדורים , לא היה בטחון בהנעת כדור, זה פגע מאוד במשחק שלנו", הסביר זהבי. "היינו צריכים להוריד את ההתלהבות של בית"ר, אבל הם עוד כבשנו שער שני מדהים ורדפנו אחריהם. שתי הקבוצות יכולות היו לנצח את המשחק, אבל הפנים עכשיו לדרבי".

 

מכבי ערן זהבי תל אביב (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
מכבי ערן זהבי תל אביב(צילום: אורן אהרוני)

 

זהבי מודע לתלות גדולה בו, אבל מנסה להתחמק מזה: "השחקנים אצלנו לוקחים אחריות, הם מביאים אותי למצבים האלו . הרי לא עברתי ארבעה שחקנים לבד . אני לא צריך מנוחה, אנוח בגיל 36 כשאפרוש . מקווה שנמשיך להתקדם כקבוצה, לא להסתכל על אף קבוצה אחרת ואז הדברים יהיו תלויים בנו. לא שיחקתי לבד, החברים שלי נותנים לי את הבטחון את התמיכה והכדורים שאני צריך. נוסה הביא אותי למצב של אחד על אחד, בוא לא נתעסק בזה כל הזמן, כבר נהיה מביך".

 

על הפרסום בהולנד שאוהדי אייאקס היו רוצים לראות אותו חותם במועדון: "לא ראיתי אוהדים שמחתימים על חוזה, אין כלום על השולחן ונגמר חלון ההעברות. ביוני נשאל את השאלה הזו שוב".

 

מי שקיבל קבלת פנים קרה מאוהדי בית"ר היה אלי דסה. "אני העדפתי לשמוע את הקהל שעודד. אני מבין את המקללים היה להם קשה עם העזיבה אני לא הראשון שעובר כך. היה לי קצת מוזר בהתחלה להיכנס לחדר ההלבשה השני לעלות בצד השני של המגרש, אבל טוב לי במכבי והכל בסדר".

 

"תפסיקו להתעסק בי, זה כבר מביך". זהבי (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"תפסיקו להתעסק בי, זה כבר מביך". זהבי(צילום: אורן אהרוני)

 

על הפער שגדל מבאר-שבע: "מסתבכים? שלוש נקודות זה כלום משחק לפה או לפה העונה עוד ארוכה עוד נוציא תצוגות טובות יותר"

 

המאמן פטר בוס, אמר: "בית"ר הייתה טובה מאיתנו בשעה הראשונה, אחרי 60 דקות התחלנו לשחק טוב יותר ובסיום היינו יכולים אפילו לנצח. המקסימום עבורנו הערב היה תיקו. זהבי מצוין, אבל זה לא נכון שרק הוא יכול להבקיע, יש לנו גם שחקנים אחרים". על מדוניאנין: "זה לא נכון שהוא לא שיחק העונה. ראינו שחסר לנו שחקן כזה בשעה הראשונה של המשחק ואנחנו חושבים שהוא יכול לעזור לנו אחרת לא היינו מביאים אותו. היה קשה לנו לייצר מצבים והוא יכול לספק מסירות לזהבי ולחלוצים האחרים".

 

מי שיישאר עד לסיום העונה בקרית-שלום אחרי שלא מצא קבוצה ומכבי לא הסתדרה עם רד סטאר פאריז מליגת המשנה בצרפת הוא עדן בן-בסט. מי שלא היה בסגל אתמול הוא חאריס מדוניאנין. מי שלא ישחק בדרבי הוא המורחק נוסא איגיבור, בעוד המגן עומרי בן-הרוש יחזור להרכב ויהיה ניסיון להכשיר את אורלנדו סה.

 


פורסם לראשונה 02/02/2016 09:06

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
טאלב טואטחה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים