שתף קטע נבחר

לברון: "לא אוכל להיות מאמן ב-NBA"

הסופרסטאר של הקאבס טען כי אין לו שום כוונה לעמוד באחד הימים על הקווים: "איך אצליח? הייתי מתעצבן מכל דבר". וגם: סטיב נאש סירב לפיניקס וההיסטוריה של ארל ווטסון

יש לא מעט אנשים, בטח בישראל, שחושבים שמי שמחליט בקליבלנד קאבלירס, מאז הגיע אליה בקיץ שעבר ממיאמי, הוא לברון ג'יימס. יש כאלה שאף כינו אותו "הג'נרל מנג'ר של המועדון".

 

זהו, שאם תשאלו את הסופרסטאר הוא יגיד לכם שאין לו כוונה כלל להפוך למאמן באחד הימים. הוא אפילו סולד מזה. "אני לא אוכל להיות אחד כזה ב-NBA", הודה קינג ג'יימס. "איך אצליח? הייתי מתעצבן מכל דבר".

 

לא רוצה להיות מאמן. לברון (צילום: AFP) (צילום: AFP)
לא רוצה להיות מאמן. לברון(צילום: AFP)

 

הלילה (בין שני לשלישי) רשם לברון 24 נקודות, 12 ריבאונדים ו-6 אסיסטים ב-106:111 של הקאבס באינדיאנפוליס - הניצחון הראשון שלה שם מזה שש שנים. "אנחנו בסך הכל לומדים איך לנצח", אמר לברון בסיום. "לומדים איך לנצח בסיטואציות קשות, והלילה הייתה אחת כזו".

 

ומקליבלנד לפיניקס. ארל ווטסון, עוזרו של ג'ף הורנאסק, קודם למשרת המאמן הראשי של הסאנס. וכך, בגיל 36 יהפוך ווטסון למאמן הצעיר ביותר בתולדות ה-NBA. אגב, ביממה האחרונה דווח בכלל כי הסאנס הציעו לסטיב נאש את המשרה, אך הוא סירב בנימוס. "זה יגזול ממני זמן רב, שאני רוצה להקדיש אותו למשפחתי", הסביר על פי הדיווח ב-ESPN נאש להנהלה.

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים