שתף קטע נבחר

ניקוליץ' חתם בהפועל ת"א, ארבייטמן בדרך

האדומים סיכמו כי יעבירו 350 אלף יורו לבאטה בוריסוב ולקחו על עצמם חוב כספי של אלופת בלארוס כלפי הקשר. חלוץ הפועל ב"ש עשוי גם הוא לעשות את הדרך למתחם חודורוב. גם משומר ושיש מועמדים

אחרי מו"מ ארוך ומתיש, הרכש המרכזי של הפועל ת"א בחלון ההעברות הנוכחי, הקשר המונטנגרי נמניה ניקוליץ', חתם הלילה (ד') במועדון. הפועל סיכמה כי תעביר 350 אלף יורו לבאטה בוריסוב ולקחה על עצמה חוב של אלופת בלארוס כלפי הקשר בסך כ-100 אלף דולר.

 

ניקוליץ', מצידו, חתם על חוזה לעונה וחצי עם אופציה לעונה נוספת, כשבכל אחת הוא ירוויח 200 אלף דולר. "אני מגיע להפועל ת"א עם המון מוטיבציה לסייע לקבוצה ולתרום מהניסיון שצברתי", סיפר המונטנגרי לאתר הרשמי של האדומים. "הפועל היא מועדון חזק בכדורגל הישראלי ויש לו שם גם באירופה. אני בטוח שעם כל המערכת, ההנהלה, הצוות המקצועי, השחקנים והקהל הגדול בתל אביב נצליח לצאת מתחתית הטבלה".

 

ניקוליץ', שלפני המעבר לבאטה הספיק לרשום שלוש שנים בדינמו מינסק, הגיע ממחנה האימונים של הקבוצה בטורקיה, ועבר כבר בדיקות רפואיות בהפועל. ברזומה שלו גם 8 הופעות במדי נבחרת מונטנגרו.

 

מוחמד גדיר, שהיה במגעים עם הפועל ת"א, לא ענה, לטענת המועדון, לטלפונים של האדומים באזור חצות. בקבוצה התפלאו, ולאחר מכן הבינו כי סיכם בהפועל באר שבע. כבר ב-1 בלילה פנתה הפועל ת"א לשלומי ארבייטמן, שדורש חוזה לעונה וחצי.

 

עובר לאדום. ניקוליץ' (צילום: אתר הפועל ת"א) (צילום: אתר הפועל ת
עובר לאדום. ניקוליץ'(צילום: אתר הפועל ת"א)

 

הפועל ת"א בוחנת את האפשרות לצרף עד לסיום העונה גם את אייל משומר ממכבי חיפה או את גל שיש מוולין לוצק האוקראינית, ופתחה עם השניים במגעים. משומר מרוויח בחיפה 7,000 דולר לחודש, ובמידה והירוקים יסכימו להשתתף בשכרו, הוא יגיע להפועל

 

בקבוצה סגרו עקרונית עם חמזה בארי ממכבי נתניה. הוא יושאל עד לסיום העונה, הפועל תשלם 60 אלף דולר ותהיה לה אפשרות לרכוש אותו בקיץ בתמורה לכחצי מיליון דולר.

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
נמניה ניקוליץ'
צילום: gettyimages
מומלצים