שתף קטע נבחר

חופשה משפחתית ליום המשפחה

יום המשפחה מתקרב ואנחנו עוזרים לכם למצוא מקומות לבילוי ונופש משפחתי: טיול בצוק מנרה והחרמון פלוס לינה במטולה, סיבוב בבירה שלנו לצד מתחם ג'ימבורי במיוחד לקטנים או קפיצה לעיר הנופש האולטימטיבית אילת. לכם רק נותר לבחור ולהתחיל לארוז את עצמכם והמשפחה, וליהנות

בשיתוף עם HotelsCombined

 

יום המשפחה חל ב-9.2. אם מתחשק לכם לחגוג אותו כבר בסוף השבוע הקרוב, בחרו נקודה על מפת ארץ ישראל וסעו לפחות ללילה אחד. בינתיים, מזג האוויר לטובתכם. אם אתם מעדיפים לחגוג ביום עצמו או לתכנן מראש את הסופ"ש הבא, הנה כמה רעיונות לחגוג איתם את המשפחתיות שלכם. המלונות האלו ערוכים לאירוח משפחות וכוללים אטרקציות להורים וילדים בקרבת מקום.

 

מעוניינים בחופשות חלומיות נוספות?

מהי חופשת ה"ולנטיין" שלכם?

עונת הגלישה נפתחה: לישון קרוב לחרמון

נופש זוהר: לראות הכי טוב את הזוהר הצפוני

 

נתחיל מהצפון הרחוק

מלון מטיילים מטולה 

אם אתם גרים באזור הצפון, או אם אתם מסוגלים לשרוד בכיף את הנסיעה הארוכה לשם, כשהילדים באוטו, מטולה מחכה לכם. כאן תהיו רק חצי שעה מהחרמון, וחצי שעה מצוק מנרה. זהו מלון שמיועד למשפחות של מטיילים. הוא ברמה של 3 כוכבים אך שופץ בשנת 2013 ושודרג, כך שהיום החדרים בו מרוהטים בסגנון מודרני וכוללים מסך שטוח עם ערוצי כבלים, מיני בר וקומקום חשמלי.

בין טיול טבע אחד למשנהו, תוכלו לקחת לעצמכם יום של כיף במרכז קנדה, שממוקם רק קילומטר אחד מהמלון. אם קר עכשיו לבריכות, תוכלו להתלבש טוב ולהחליק יחד על הקרח, לשחק באולינג עם הילדים, או להתפצל ולהתפנק לכמה שעות בספא.

 

רוצים להזמין חדר במלון?

 

לראות ירוק בעיניים: חיפה

מלון קראון פלאזה

אם חיפה זה מספיק צפון עבורכם, תוכלו ללון במלון שיעניק לכם נוף מרהיב של חיפה – העיר והמפרץ. הוא ממוקם ברחוב הותיק והיפה בעיר, יפה נוף וכשמו כן הוא מאחר והוא משקיף על כל מפרץ חיפה וצפונה משם. המלון ברמה של 4 כוכבים מה שמבטיח לכם ארוחת בוקר עשירה במיוחד, רמת שירות גבוהה וניקיון בחדרים. זאת בנוסף למסעדת השף שיש בתוך המלון בקומת הכניסה. 

תוכלו גם להתפנק בבריכה הפנימית שהיא מקורה ומחוממת, בחדר כושר ובג'קוזי, והחשוב מכל – שירות בייביסיטר ומועדון ילדים, שיאפשרו לכם ליהנות מהמתקנים שהמקום מציע. אם הילדים עדיין לא ביקרו בגנים הבהאיים תוכלו לקחת אותם לשם. אפשר ללכת עצמאית ברגל היות והם ממש קרובים לאזוא או בעזרת צוות המלון שמארגן סיורים לשם. גם מוזיאון המדע בסביבה ואם מזג האוויר יאפשר זאת תוכלו ליהנות מהחופים הרחבים והיפים שיש בעיר, זה תמיד עושה את העבודה כשיש ילדים בעסק.

  

רוצים להזמין חדר במלון?

 

מעוניינים במלונות נוספים בחיפה?

 

להיות קרובים לכל מקום: הרצליה 

מלון דן אכדיה

אם בא לכם לעשות יום וחצי של גיבוש משפחתי בהרצליה, תוכלו לבלות באזור המרינה. נכון שחורף עכשיו, ומלון על הים הוא תפאורה קיצית אולטימטיבית. ועדיין, אפשר ליהנות גם מהאווירה בלי להיכנס אל תוך המים. אם תיפלו על יום שמש תוכלו לטייל לכם באזור התיירותי של המרינה, בקניון ארנה הסמוך או לקפוץ לסרט כיפי עם כל המשפחה בסינמה סיטי גלילות שנמצא רק כחמש דקות נסיעה משם.


אם מתחשק לכם כמה שעות לעצמכם בלי הילדים, תוכלו ליהנות מהעובדה שהמלון מפעיל מועדון ילדים (שנקרא 'דנילנד') בסופי שבוע ובחגים. המועדון כולל משחקי מולטימדיה, טניס שולחן, גן שעשועים, תחנות יצירה ואמנות, פינת צעצועים ועמדות מחשב וסוני פלייסטיישן. בנוסף, הצוות מארגן פעילויות, משחקי חברה, תחרויות ספורט וסדנאות בישול ואיפור אז רק שימו את הילדים במועדון, ללא רגשות אשם וצאו לכמה שעות של שקט.

 

רוצים להזמין חדר במלון?

 

מעוניינים במלונות נוספים בהרצליה?

 

חופשה של זהב: ירושלים

מלון יהודה

במיקום רגוע, שאינו מרכזי מדי בירושלים, נמצא המלון הזה. הוא ברמה של 4 כוכבים, וממוקם רק 300 מטר מהגן הזואולוגי וקילומטר מגן החיות התנ"כי. הנוף להרים והאוויר הצלול כלולים במחיר. במלון ישנם חדרי משפחה המתאימים למשפחות עד 2 ילדים, כשבכל החדרים ישנה אופציה להוספת מיטה לתינוק.

היתרון הגדול של המקום הוא אולם המשחקייה לילדים. זהו מתחם בילוי לכל המשפחה שכולל מתקני ג'ימבורי ובריכות כדורים. האטרקציות בעיר שיכולות להתאים לסוג כזה של חופשה הן ביקור במוזיאון המדע שכולל תערוכות, סדנאות, הדגמות מדעיות ופעילויות בנייה למיניהן. ביקור במוזיאון עין יעל, שכולל טרסות קדומות, בוסתנים, רחוב רומי משוחזר ופינות קסומות. במקום ישנן סדנאות לשימור מלאכות עתיקות מימים ימימה וכמובן, גן החיות התנ"כי שתמיד מרתק.

  

רוצים להזמין חדר במלון?

 

מעוניינים במלונות נוספים בירושלים? 

 

נופש בריא: ים המלח

ליאונרדו קלאב

חווית הכל-כלול בים המלח, יכולה לספק לכם כ"כ הרבה אטרקציות שלא תצטרכו לצאת בכלל מהמלון, ותוכלו לנצל את כל מתקניו. מלון לאונרדו קלאב ים-המלח הוא ברמה של 5 כוכבים וכולל חוף פרטי, מיני לונה-פארק פרטי של המלון, מועדון ילדים ומופעי בידור מסביב לשעון.


אטרקציה שווה במיוחד היא מתחם פנטזיה שכרוך בתוספת תשלום סמלית. המתחם כולל את אפקט הפחד (מבוך מסתורי מעורר אימה) וקולנוע 7D שכולל אפקטים אמיתיים של גשם, רוח, חום ותנועה. אורך כל סרט הוא 12-15 דקות. כמובן שאם ההורים רוצים כמה שעות לעצמם, הם בקלות יוכלו ליהנות מאלו שכן המלון כבר ידאג להעסיק את הילדים ואתם תוכלו ליהנות מסאונה, בריכה פנימית וג'קוזי.

 

רוצים להזמין חדר במלון?

 

מעוניינים במלונות נוספים בים המלח?

 

ולסיום, עיר הנופש האולטימטיבית: אילת

ישרוטל ריביירה קלאב

דווקא בחורף, חופשה באילת יכולה להיות הכי רגועה ונעימה שיש. אם תרצו לחסוך, המלון הזה הוא מלון דירות ברמה של 3 כוכבים. החדרים מעוצבים בצורה סטנדרטית, אך כוללת את כל מה שצריך. במלון מינימרקט שבו תוכלו לרכוש את המצרכים (ללא מע"מ, כמובן) ולבשל בעצמכם. הוא קרוב לקניון החדש ICE MALL שכולל מתחם החלקה על הקרח.

 

גם הוא מציע מועדון ילדים, פעילויות לילדים (שעות סיפור, סדנאות יצירה ותיאטרון בובות), שירותי בייביסיטר ומתחם קולנוע. בקרבת המלון מגוון גדול של בתי קפה, מסעדות ומקומות בילוי. תוכלו גם להתפנק בהקרנת IMAX, לבקר במצפה התת ימי ובבריכת הכרישים שנפתחה לפני כשנה.

  

רוצים להזמין חדר במלון?

 

מעוניינים במלונות נוספים באילת?

 

מלונות נוספים והמלצות - גם באפליקציית hotelscombined

 

אתר התיירות hotelscombined משווה בין מאות אתרי המלונות המובילים בעולם

ומוצא את המחירים הטובים ביותר בחיפוש אחד

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לטייל בהרכב משפחתי מלא ביום המשפחה
מלונות
מומלצים