שתף קטע נבחר

ק"ש: מעמדו של סאלח חסארמה מתערער

המאמן שלא ימשיך בעונה הבאה עשוי לסיים את דרכו כבר בשבוע הבא אם הקבוצה תפסיד להפועל כפ"ס. העוזר בני בן זקן יחליפו. גורם: "השחקנים מתים על בני וילחמו בשבילו". שירצקי נכנס לחדר ההלבשה, אך לא הוציא הגה מהפה

הלם בעירוני קריית שמונה.  קבוצתו של סאלח חסארמה ספגה אמש הפסד חוץ להפועל עכו (1:0), ובק"ש שחלמו להגיע לפליאוף העליון מסתכלים על החלק התחתון של הטבלה וכרגע חושבים איך הם לא מסתבכים בקרבות תחתית.

 

הצפוניים הציגו עוד משחק נפל והשחקנים נראו כבויים וחסרי מחץ. מי שספג את מירב הביקורת הוא המאמן סאלח חסארמה שלא ימשיך בעונה הבאה כפי שפורסם לראונה ב-ynet ספורט בשבוע שעבר. מעמדו של המאמן התערער מאוד בעקבות ההפסד לעכו ובמידה והקבוצה תספוג הפסד נוסף גם לכפ"ס חסארמה עשוי לשלם את המחיר.

 

חסארמה לצד בני בן זקן. העוזר יחליף את המאמן? (צילום: אפי שריר) (צילום: אפי שריר)
חסארמה לצד בני בן זקן. העוזר יחליף את המאמן?(צילום: אפי שריר)

 

 

אם אכן וחסארמה יפוטר, מי שעשוי להחליפו הוא עוזרו, בני בן זקן אותו מעריכים מאוד במועדון. "הקבוצה כבויה, איזי חייב לעשות שינוי גם אם זה אומר שבן זקן יעמוד על הקווים, העיקר לעשות זעזוע. השחקנים מתים על בני", אמר גורם במועדון. 

 

בסיום המשחק שרצקי נכנס לחדר ההלבשה, אך לא הוציא מילה מהפה. השחקנים מבינים עד כמה הבעלים מאוכזב מהם והאווירה הייתה קשה. בק"ש מקווים כי גיא חיימוב יחזור לקורות כבר בשבת מול כפ"ס ובקבוצה לא מרוצים בלשון המעטה ממאהדי זועבי ששוב היה אשם בשער שהקבוצה ספגה.

 

רועי שוקרני שתפס מקום של קבע בהרכב במקומו של וובה בראון שעזב להפועל ב"ש התייחס למצב הקבוצה ואמר: "אני לא חושב שאנחנו בצרות, זו מילה קשה מידי מבחינתנו. זה מאכזב כי רצינו להגיע לפליאוף העליון. נצטרך לאסוף כוחות כדי להגיע לשם. אנחנו במצב שצריך להסתכל למטה".

 

שרצקי. היה המום בסיום (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
שרצקי. היה המום בסיום(צילום: עוז מועלם)

 

שוקרני המשיך ואמר: "ברור שהשאיפות שלנו היו הרבה יותר גבוהות ואנחנו אחראים למצב הזה. נשארו עוד ארבעה משחקים, אם ננצח אותם נהיה בפליאוף העליון".

 

לסיום אמר הקשר: "אני לא רוצה לחפש אשמים ובעיות. כל אחד צריך להסתכל על עצמו ולתת את המקסימום עד הסוף". הבוקר קבע חסארמה אימון לשחקניו אך קודם לכן הוא צפוי לקיים אסיפה קשה ולשוחח עם השחקנים על המצב החדש אליו נקלעה הקבוצה בעקבות הכישלונות בליגה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: זהר שחר
סאלח חסארמה
צילום: זהר שחר
מומלצים